/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Motorola a920
Fra : jonbn
Vist : 329 gange
190 point
Dato : 28-06-04 01:01

hej

er der nogen der kan hjælpe mig med at sætte min a920
op til at modtage e-mail
med tdc sim kort jeg mener det skulle kunne lade sig gøre

Kommentar
Fra : return

Dato : 28-06-04 03:21
Kommentar
Fra : jonbn

Dato : 28-06-04 08:04

hej

tak for svaret men det er til Tdc og ikke til 3

Kommentar
Fra : return

Dato : 28-06-04 08:57

ok men det er jo samme fremgangsmåde så spørg din udbyder om det nr der skal ringes til for at komme online

Kommentar
Fra : jonbn

Dato : 28-06-04 09:01

hej

er der ikke nogen der kan give en lidt bedre forklaring på hvordan man gør .

Kommentar
Fra : jonbn

Dato : 28-06-04 09:20

hej

er der nogen der kan komme med en lidt bedre forklaring den skal jo også først
sættes op på internet kontoen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-06-04 09:24

De indstillinger ti linternet kontoen er jo de samme som du har brugt i din Outlook, eller hvilket mailprogram du nu bruger på din computer, og så skal du som nævnt ovenfor have fat i et opkaldsnummerfra din udbyder

Kommentar
Fra : jonbn

Dato : 28-06-04 09:30

tak men er der nogen der lige som kan i lidt bedre forklaret måde hvordan man gør
jeg kan ikke få det til at virke.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-06-04 09:34

Det link du har fået højere oppe giver en nøjagtig forklaring, det eneste du skal gøre anderledes er at tage fat i TDC og få fat i et opkaldsnummer

Kommentar
Fra : jonbn

Dato : 28-06-04 09:47

tak for svaret .

men jeg kan ikke få den til det . der for vil jeg meget gerne have en lidt bedre forklaring på hvordan jeg gør.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-06-04 09:54

Du kan ikke få det til at virke før du har fået et opkaldsnummer fra TDC

Kommentar
Fra : jonbn

Dato : 28-06-04 09:57

hej jeg har et opkaldsnummer men jeg kan ikke finde ud af at få den rigtig sat op
der for vil jeg gerne have lidt mere forklaring på hvordan man gør

Kommentar
Fra : return

Dato : 28-06-04 10:37

hvis du er kunde hos TDC så er problemet jo næsten løst du skal bare ringe dem op og få det nummer der skal ringes op til for at få forbindelse til internettet og når du så lige har dem i røret så husk lige ip adressen så kan jeg ikke forstille mig der skulle være noget problem overhovedet

held og lykke og forsat god dag

Kommentar
Fra : return

Dato : 28-06-04 10:42

prøv at bruge det link jeg sendte i går og tag dig god tid så går det helt af sig selv bare du husker det opkalds nummer du har fået af din udbyder

Kommentar
Fra : jonbn

Dato : 28-06-04 14:16

JEG KAN IKKE FÅ DET TIL AT VIRKE .
er der en der kan komme med en lidt længere og mere brugbar forklaring
evt fra en der har prøvet at sætte en motorola a920 om til Tdc
både internet og mail

Kommentar
Fra : return

Dato : 28-06-04 22:00

det er altså ikke så svært at få det sat op

hvis du har en udbyder som du skriver så har du også support så ring til dem for om nogen kan kan de ,

men kan ikke forstå at du ikke følger mit link og så bare bruger opkalds nummeret fra din udbyder så skulle det jo komme til at virke

Kommentar
Fra : return

Dato : 28-06-04 23:13

hej igen pøv lige dette link så kan du hente en bruger manual til din telefon på dansk

http://direct.motorola.com/dns/manuals.asp?country=DNK&language=DNS&productid=29126&cat=3

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 190 point
Dato : 30-06-04 07:41

har du fået det til at virke ?

Godkendelse af svar
Fra : jonbn

Dato : 30-06-04 07:42

Tak for svaret return.