/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
et godt køb???
Fra : N.Joy
Vist : 166 gange
15 point
Dato : 27-06-04 19:53

Hei!

Er lige blevet tilbudt en Gilera Stalker. Så ville jeg bare lige høre om sådan en er et godt køb? Vil gerne høre meninger og erfaringer om/med den.

På forhånd tak!

MVH N.Joy

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-06-04 20:11

Det er lidt svært at vurdere når hverken pris, årgang eller km-antal kendes.

The1best

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-06-04 20:17

Når bare det ikke er en cpi'er så er det npk et godt køb hvis den ellers er ok
Mvh Sune

Kommentar
Fra : N.Joy

Dato : 27-06-04 20:25

Hei igen. det er en 01' den har gået 4800 km. skal give 6500 kr. nyt batteri og tændrør. aldrig tunet eller pillet ved. Har et par små ridser på den ene side, det er alt

Men det var ikke så meget prisen kontra km og årgang. Det var mere modellen generalt, jeg gerne vil vide lidt om.

MVH N.Joy

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-04 21:12

Det er en forholdsvis billig knallert i indkøb, jeg har givet 13000kr for et 1/2 år siden, men det var på tilbud.
Gilera Stalker er en stærk knallert, og motoren er en af de bedste, så jeg syntes prisen er rimelig.
Tjek stelnummer ved politiet: http://www.scooterzone.dk/index.php?side=goderaad
Få instruktions og servicehæfte med.
VH Palle Hansen