/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock nokia 8310
Fra : Aarhus_Pigen
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 27-06-04 15:05

hejsa.
har købt en brugt nokia 8310, har prøvet at åbne den med koder,men den skriver "begrænsninger kan ikke fortrydes"...
nu har jeg så købt et kabel, men kan ikke få det til at fungere, har eeprom tools og nokia tools....HJÆLP:)

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 27-06-04 15:16

hej
du er nok nødt til at finde en der kan unlocke den for dig
det er en dct4 telefon
og de kan ikke unlockes uden special udstyr
(selvfølgelig kan man unlocke den med kode)
men vist det har været forsøgt mere end 5 gange ja så er der kun den hårde vej tilbage
du kan finde en unlocker her www.dkunlock.dk

hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 27-06-04 15:25

surt, især da jeg lige har købt et kabel til 150 kr......men vil da gerne hvis du kan fortælle hvorfor jeg ikke kan bruge det...!!!

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 110 point
Dato : 27-06-04 15:38

jeg kan da prøve

for at unlocke dct4 telefoner (nyere telefoner fra Nokia)
overskriver man det software som er i telefonen
og for at kunne komunikere med telefonen og den kan forstå de data der loades til den kræver det noget udstyr feks en grifeen box (der findes også andet udstyr)
et datakabel og et program er ikke nok

men pengene til dit data kabel er ikke helt spildt der findes programmer på nettet til du kan redigere i telefonens telefonbog
og loade andre ringetoner til den
håber du kan bruge mit svar
skal du have den unlocket kan jeg anbefale www.helloo.dk han unlocker i århus området

Hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 27-06-04 19:17

ok. tak for det

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 27-06-04 19:27

husk at luk spørgsmålet vis du er tilfreds med svaret

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 27-06-04 21:44

Takker for henvisningen Bjarne..
Programmet til din telefon som jeg mener du får mest ud af hedder Oxygen Phone Manager og du kan downloade et test af programmet på www.opm-2.com
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 29-06-04 16:28

hvor lukker jeg det henne??

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 29-06-04 16:36

du lukker dette spørgsmål ved at klikke på acepter som svar i højre side ved den du mener skal have point
hilsen Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 29-06-04 17:13

Tak for svaret openphone_unlock.