/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ny konkurence
Fra : Reset
Vist : 577 gange
500 point
Dato : 27-06-04 01:36

Jeg har gennem det første år på KANDU optjent 1000vis af ubrugelige pts. De skal brændes af nu, så her er spørgsmålet : Hvem er profilen "Ramser", så ham/hende tilfældigt på min vej rundt i KANDU, men kan nu ikke finde ham/hende, skønt det løb mig koldt ned af ryggen da jeg så navnet - det ligger jo snublende nært ved en uønsket person her på stedet, nemlig RAM2

Reset

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 01:39

Heiiiiiiiiii....... dét kan jeg svare på : JEG ANER DET IKKE !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 01:40

Ser du spøgelser. Godt nok har veninden været på besøg UUUHHHHHHH

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-04 09:47

Jeg kan svare - men det vil jeg ikke.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 10:41

Det er bare noget du siger, emesen eller...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-06-04 10:45

Gem dine point et lille års tid, så kan du bruge dem på et Sankt Hans bål .. hvis du mener de skal "brændes af". I mellemtiden bør du opbavare på et tørt og sikkert sted, da KanDu point har en tendens til at selvantænde !
/PG

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-06-04 10:48

Hvis man går op i øverste linie Hvor der står "søg". Hvis du under "alle emner" og skriver Ramser som søgeord, kommer der emner som vedkommende optræder i. Men der er kun et navn som kan "nickes" til Ramser: Rasmus Rimestad. Jeg håber ikke det er helt forkert så jeg kommer til at hænge nogen ud. Jeg er ret ny her og aner ikke hvem RAM2 er, selv om jeg jen forstå, at vedkommende ikke er særlig populær.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-04 11:34

Rettelse:
>>>Jeg kan svare - men det vil jeg ikke.<<<
Jeg vil svare - men det kan jeg ikke. [hør]
Emesen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 11:41

Fyyhhh, Eyvind

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 27-06-04 11:50

Man kunne også vende spørgsmålet om :

Hvem er Reset ???

Hhmmmmm........ 'vende spørsmålet om' ??? Løsning : Vend din skærm 180 grader

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 27-06-04 11:52

Hhmmmmm...... Dårlig løsning. Nu kan jeg kun se bagsiden

HM

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-04 11:55

God idé skærmkugle - man sætter da bare et spegl op.
Emesen.
PS. Hvor kan man lære at læse baglæns.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-04 12:00

Hvem er "reset" (frit oversat "tilbage til start")
Men det står jo her i profilen:
Citat

Emesen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 12:07

Nåeh ja...

</MOLOKUGLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 12:15

emesen -> Nu må du love mig at huske den lille Eyvinds 1 års fødselsdag d. 7-2-04

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 12:24

UPS... Jeg glemte at vende skærmen : d. 2-7-04

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 12:26

[hør] Det er nu også lidt svært, når alting står på hovedet !

<ELYKOLOM\>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 12:27

Jeg må hellere gå ud at vaske det af

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-04 13:17

aj ted laks gej kon - ted re åstla trævs dem tdenvom mræks !-:

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 500 point
Dato : 27-06-04 13:49

Fandt lidt om "din ven Ramser".....
http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=147236
http://www.gratis-ting.dk/ny/medlem/profil/vis.php?id=10498
Men om det er rigtigt, det han skriver vides jo ikke....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-06-04 15:28

Hej Reset

Jeg vil ikke gætte, men vil da lige øsnke dig med dit 1 års jubilæum

// Toupie

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-06-04 16:51

Vi er medlem af EU......... så du må vende dig til at der kommer flere forskelligheder og blander sig her og der snart er der også tyrker også her på KANDU. frk.uro

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-06-04 16:51

Vi er medlem af EU......... så du må vende dig til at der kommer flere forskelligheder og blander sig her og der snart er der også tyrker også her på KANDU. frk.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 19:09

oru -> ALLE er velkomne på kandu.dk ....selv dig !

Her har da længe været tyrkere, grønlændere, nordmænd og andet godtfolk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-04 22:46

Selv ama'r-kanere er ganske velkomne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 23:22

..og Smørumnister

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-06-04 23:23

Ja, det er da rat at remmen ikke er spændt så stramt, såååååååå der er også er en plads til mig. fkr.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 23:49

Krf.Oru -> Kryds fingre for mig imorgen !

</ELYKOLOM\>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-04 23:52

Krydser fingre herfra

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-06-04 09:33

Det kan jo være uendelig ligyldigt hvem der er hvem. Hovedparten af kandu'er vælter sig jo åbenlyst rundt i indtil mange profiler.

Man kunne snildt forestille sig en af Ram2's uvenner havde lavet sådan et lille smart nick, for ligesom at lade Ram2 tage skraldet.

Der er masser af andre mystiske Nick's. Jomfruhummerne bla., for nu lige at blive i sfæren onkring Ram. Ligeledes har Zonker haft en del mere eller mindre fantasifulde Nicks. Men sikkert er det - mange har to tre eller mange flere Nicks. Hvem der hvem - tja, hvem ved?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 18:23

3773 -> Jeg synes du lyder lidt paranoid. Tag en middagslur (= morfar)

Folk kan da kalde sig, hvad de vil. Jeg er da ligeglad

Jeg har to prof's. (...+ en ekstra, jeg aldrig har brugt! ) og det er praktisk nok. Så kan man nemlig lægge kommentarer uden at 'svine' sin fine statistik til med skod point !!!

Pointsystemet er fint nok for mig .....jeg synes bare tedd har fået LIDT for mange

(Det skyldes sikkert alle de link tedd har nuppet fra Sunowich, Teil, undertegnede.. og andre. Derefter har tedd 'snydt' ved at LÆSE, hvad der står i dem ) !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-06-04 18:40

Molo

Misundelse er en grim ting

// Toupie

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-04 18:58

Her kommer jeg - lige henvist fra www.konkurencespørg.dk Der var en oppopper som snakkede om 500 bananer her.
Halløj er det her man kan gafle påæng lige for næsen af af ham den kule.
Bare han ville skrive noget brugbart, som man kunne "låne" og sætte ind i et spørgsmål.
Nå jeg popper videre - ud og købe bananvogn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 19:01

Jeg er sikker på at tedd har 'ødelagt' mine link til mit kysseri med creamygirl : http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif

..så nu må jeg finde et nyt inden flødekagen kommer hjem fra hensidan

Måske : http://zl22.y365.com/tupian/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-06-04 19:04

Molo

Jeg tror altså ikke det lige skal være dén det er IKKE en score gif

.......og du skal bare være sød ved Tedd, skal du!!!! he he

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 19:19

Madam Mim -> Tedd ska' jeg nok klare ...jeg er stax mere nervøs for Piske-Fløden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-06-04 19:25

Molo

Mener du jeg er en heks He he den har jeg hørt før, men takker alligevel for komplimentet (i den alternative verden er det et kompliment)

Det kan jeg godt forstå, for jeg er sikker på du får din sag for ......tror du skal yde dit allerbedste

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 19:27
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 19:34

Så ka' creamy bruge denne : http://www.chesskids.com/kids/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 19:36
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-06-04 19:40

Hvem ved?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-06-04 20:00

Molo

Jeg tror du er hårdt ramt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-04 20:08

Nu er det ikke for at trampe i noget, men jeg har hørt at cremepigen lige ta'r en ekstra måned downunder.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-06-04 20:08

Eller meget, meget ensom. Måske er det omgivelserne ved Horsens Fjord og al den friske luft, der har sat noget i gang.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-06-04 20:20

Puhhh.......hvor er vi bare søde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-06-04 22:54

Jeg får for lidt Molo! Nåh point!! Det da fordi jeg svarer på spørgsmål i stedet for at kysse i krogene

Har hørt fra upåliderlig kilde at Creamy har fundet en croc hunter down yonder, så du skal nok ikke regne med at se hende mere Molo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-06-04 22:56

Toupie ligner mere Hexia de trixia end hende madam mim er jeg sikker på! Nu venter jeg bare på at hun får fat i Onkel Joakims lykkemønt, så hun kan blive rig og gifte sig med mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-06-04 22:57

Øh hvad handler det her spørgsmål om?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-06-04 23:02

Tedd

Hexia de trixias ydre og snehvides indre.......jow jow den er god nok - jeg må hellere se at komme igang med at få fat i den lykkemønt hvis det er den eneste måde jeg kan blive gift med dig på .......bare vi så ikke få dværgeunger

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-06-04 23:34

Ingen fare bare hold op med at drikke 7 Up

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-06-04 23:35

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-06-04 23:42

Molo

Forøvrigt, var der ikke noget med at du har været til jobsamtale i dag??? hvordan gik det???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-04 07:11

Hexia de Trix er da en steg !!!

Hun er altid klædt i en lille smart sort sag. Har en sexy make-up. Store smukke og livfulde øjne. Temperament og gå på mod og så lader hun sig ikke koste rundt med. Dét klarer hun selv flyvende

Toupie -> Jeg skal til samtale nr.2 d. 6-7-04

tedd -> Hvis ikke du snart begynder at kigge den anden vej når creamygirl kommer forbi, så svarer jeg ikke for følgerne
Jeg ringer til Kandu.dk. Kommer med en masse løgnagtige beskyldninger og får dig slettet fra listen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-04 07:50

Min Kampfisk der udåndede lige før den famøse lamdskamp har nu fået en meget ung, meget smuk og meget blå afløser ..og tror I ikke de to gamle hejre jager ham rundt i manegen, så det er til blive helt forpustet af at se på. Det virker helt menneskeligt. Han er min.. NEJ min.. nej, MIN er han.. JEG så ham først.. Næh, det gjorde JEG osv. osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-06-04 15:45

Molo

Det bliver spændende Altså ikke det med fiskene men med 2. samtale
Vedr. fiskene, hentyder du så til noget bestemt?

// Toupie
som må være et meget kært barn, med alle de navne he he - i dag er jeg blevet kaldt bambi....det er dog alligevel bedre end Madam Mim

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-04 16:22

Madam Mås -> Næeh... ikke noget specielt omkring mine fisk. Jeg vil dem det bare godt. Derfor har jeg givet dem hjemlige omgivelser = SØ Asiatisk semi-lavvands Biotop akvarie

Det går allerede bedre med kærligheden efter jeg brugte et par timer på at skift mosevandet ud med ægte Ama'rkansk skraldevand

Det ér hårdføre fisk jeg har

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-06-04 17:10

Jeg kigger aldrig efter andre piger end Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-04 17:14

tedd -> Dét var rart, at få dét på det rene !!! Hold du dig til ; Hexia de Mås

..så kommer du heller ikke galt afsted

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-06-04 22:02

Molo

Dét tager jeg som et kompliment Tak

Tedd
Er det noget jeg kan stole på???

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-04 22:08

Toupie Mås -> Det var skam også ment som et sådant

Man kan stole på Molo, man kan man stole på et bord ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-06-04 23:10

Tør da ikke kigge på andre, når der er en dejlig heks inden for rækkevidde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-06-04 00:56

Tedd

Tak
Er du så en dejlig troldmand?????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-06-04 00:58

Jep Tedd med hans magiske tryllestav!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-06-04 00:59

Tedd

Hvad kan den bruges til og er det én man kan prøve??

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-06-04 01:01

drøm sødt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-06-04 01:10

Det vil jeg gøre, mens jeg tænker over mit svar I lige måde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 09:55

Magi i luften

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-06-04 15:04

Tror en Troldmand og en heks passer bedre sammen, end en hårløs fiskebolle i Creme fraishe Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 18:41

Tjaeh... JEG fisker ikke i rørte vande og ..boller udenom

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-06-04 18:43

Forhøjet pointtal her hele tiden. http://www.kandu.dk/dk/spg/44033

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 18:55

emesen -> ..og ?? Du ved : Jeg er langsom opfattende

Kunne du præciserer dit spørgsmål en smule

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-06-04 19:02

Molo - du behøver ikke at tænke - du har klaret den.
>>Forhøjet pointtal her hele tiden<< betyder at hver gang eddie forhøjer dukker den op på min skærm fordi jeg abbonerer på "MS windows".
Og så tænkte jeg at hvis du gik over til linket, ville det nok holde op.
Alt vel.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 19:19

Tak emesen ..NU er jeg med igen </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 30-06-04 20:11

Halli og hallo molo,
Det lyder jo super at du skal til samtale igen, du kan mere end systemet lige antagede så du skal nok ikke ud at male mere........................... Knus frk.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 20:44

Frk.Uro -> Det hart du nok ret i : Jeg fik et råd af en vejleder, som havde læst for mange Anders And blade :

Glem din uddannelse ! Start forfra; ..fra bunden : Puds sko, sælg snørrebånd ..og end som millionær

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-07-04 14:35

Jeg er profilen Ramser + J_Lo. Er der mere du vil vide? og får jeg så de 500 point?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 15:40

Godt gået J_Lo

Reset (return) whatever : Gi' dog profilen de 500 cyber bobs !!!

</MO*LOL*KYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-07-04 20:50

Det er rent bluff, og altså bare et forsøg på at få lukket endnu et spørgsmål der enten er besvaret, eller ikke kan besvares. Take your pick

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 21:04

Orv ja... J_Lo og spørgmålet her er åbent endnu, som du jo så rigtigt påpeger, så jeg tager chancen og smider en kommentar :

En af 'fiduserne' ved et åbent forum som kandu.dk er : Man kan være anonym, hvis man ønsker dette
I det mindste overfor andre 'nysgerrige' brugere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-07-04 21:10

Fatter nul og en skid Molokyle

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-07-04 21:11

Og alligevel - tror den faldt på plads nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 21:15

Det var da godt J_lo, men kommentaren var nu også beregnet for spørgeren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-04 10:39

Haule Maule..! hvem kunne vide, at Tedd har en 'magisk tryllestav' og at han vil bruge den på Toupie?

Spørgsmålet kan jeg ikke svare på, og dog! en eller anden bruger herinde har berettet at have en hund der hedder 'Ramser'. Måske er det den?!

Godt at se Molomix har tænkt lidt på mig
http://www.chesskids.com/kids/kiss.gif

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-04 14:50

Den der smiley kunne nu godt trænge til en brasiliansk Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-04 14:57

Ja, det har du ret i Tedd. Jeg havde bare sådan en lyst til at se den i farver, da det var en smiley jeg endnu ikke havde brugt i min tid herinde. 'Din' Toupie er forresten kommet tilbage fra Italien, så du kan godt finde den 'magiske tryllestav' frem

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-04 15:00

Er i gang med at svinge "den" Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-04 15:10

hehe.. Hyg Jer!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-04 15:15

Men Tedd! Vil du være "stiffy in a Jiffy" så kig her:

Toupie og Tedd
http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/1780

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-04 15:20

Dansende Toupie til Tedd:http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/1285
Dansende Tedd til Toupiehttp://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/1286

God fornøjelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-04 15:22

Får man altid sjove tanker efter tømmermænd Creamy?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-04 15:23

Og hvor er Molo?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-04 15:30

Ahhh Tedd. Det er ikke kun efter tømmermænd jeg får sjove tanker.
Jeg har dem hele tiden

Aner ikke hvor Molo er. Tror du allerede han er træt af mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-07-04 15:35

Træt af dig? Aner det ikke, men han er garanteret ude med snøren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-04 15:47

Han er sikkert ude og drikke de der FF'er han altid taler om.
Men øl er godt, har jeg lige erfaret. http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/4715

Er det i stedet snøren han er ude med?! tja, måske!
http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/2867

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-04 16:24

Citat
/ TetraBetta
NEW/
/ Hauptfutter für Betta splendens
/
/ Für Farbenpracht un Wachstum

Jeg har da været på indkøb for at forkæle - dækkerne

http://www.jjphoto.dk/fish_archive/aquarium/betta_splendens.htm

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Reset

Dato : 12-07-04 23:29

Tak for svaret TQsen.