/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
"Automatisk" / auto-reply email-svar i O~
Fra : BerndJ
Vist : 805 gange
100 point
Dato : 26-06-04 21:19

Mens jeg er bortrejst vil jeg gerne have at eventuelle emails besvares "pr. automatik" (det kan Lotus - meddelelsen lyder for eksempel nogenlunde som: "jeg er ikke på mit kontor fra den 1.7. til den 15.7. - din email bliver besvaret personlig efter den 15. juli").

Er der nogen som ved om denne funktion findes i Outlook 2003 (en del af Office 2003), og hvordan den etableres?

På forhånd tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 26-06-04 21:22

det kan den kun hvis du henter din post fra en exchange server, eller hvis din udbyders mailserver understøtter funktionen, hvilket eksempelvis merak mailserver gør...

basil

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 110 point
Dato : 26-06-04 21:58

Hvis du er på en MS Exchange server er det "Ikke til stede-assistenten" du skal have fat på.

Venlig hilsen
Andreas1982

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 26-06-04 22:17

Tak for svaret Andreas1982.