/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Studenterrunde... puha!
Fra : kaffe_kande
Vist : 915 gange
100 point
Dato : 26-06-04 18:54

Jeg er lige blevet færdig med studenterrunde, 1 uges druk og spisning har givet et plus4 kg på vægten!!! den var slem, havde ellers lige tabt mig men nu kan jeg vel ligeså godt starte forfra. Hvor slemt er det egentlig når jeg har taget vægten på indenfor så kort tid, jeg mener er meget af det væske der forsvinder eller er det permenent med mindre jeg gør noget ved det? Har ihvertfald tænkt mig at burer mig inde i det lokale fitness center de næste 5 dage inden jeg skal på ferie!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 26-06-04 18:59

Hvis du fremover lever som du hidtil har gjort vil det meste nok forsvinde igen. Grunden til dette er forholdet mellem indtagne og forbrændte kalorier.
Vil du have dette skrevet lidt mere præcist skal jeg da grne gøre dette

Mordex.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-06-04 19:00

Tag samme tur som den hvor du spiste for meget, men uden mad/vin/øl - men kun vand og uden vogn (løb selv)
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-06-04 19:16

med huen og de ...., nej det sidste undlader jeg.

Jeg tror, hvis du er færdig med festerne, at det forsvinder igen. Hvis du lever som før, hvor du tabte dig, skal det nok gå. Den største fedtforbrænding får du ved at gå og helst blive forpustet. Du kunne jo evt. investere i et par "gang stave". Fakta har dem på tilbud i næste uge til 100,- kr for et sæt. Det er biligere end motionscentret, samtidig kan du nyde naturen og dens luner (i ædru tilstand).

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 100 point
Dato : 26-06-04 22:08

Det du har taget på, taber du lynhurtigt igen, hvis du går i gang med det samme. Så har det ikke nået at "sætte sig". Det er først når du når til det "gamle" fedt, det bliver noget mere besværligt at få af. (Tro mig, jeg ved det af erfaring - desværre)
Og sidst, men ikke mindst: TIL LYKKE MED HUEN.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : kaffe_kande

Dato : 09-07-04 17:49

Tak for svaret alle sammen, Jeg er lige kommet hjem fra en uges druk i Bulgarien og vil nu forsøge at komme på rette spor igen. Har lige købt en udrensningskur idag så måske den kan hjælpe lidt samtidig:D

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 09-07-04 18:06

Hej kaffe_kande.
Ja, det lyder fornuftigt. Men du klarer den nok også uden en udrensningskur. Hvis du altid tager kiloene i opløbet, bliver det aldrig slemt. Det er først når man når mit punkt, det bliver næsten håbløst. Men jeg vender den bare lidt om. Jeg skal tabe 5 kg. - temmelig mange gange. Men 5 kg lyder ikke så slemt, vel? Man skal bare ikke tænke over, HVOR mange gange man skal tabe de 5 kg.
Hilsen Jette