/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Den lille grøne bjælke nede ved uret...
Fra : Bragesvej
Vist : 609 gange
20 point
Dato : 26-06-04 18:51

Når man "Springer" fra den ene side til den anden, plejer der at være en lille grøn bjælke ned ved uret, der siger noget om ventetiden på at siden vises, men den er pist borte nu????

Huuh...Hvad sker der?

Windows xp Pro.

Accepteret svar
Fra : Martin_c

Modtaget 30 point
Dato : 26-06-04 18:54

Gør flg.: Vis -> statuslinje ( der skal være et flueben )

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-06-04 18:55

Gør flg.: Vis -> statuslinje ( der skal være et flueben )

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 26-06-04 18:59

Tak for svaret Martin_c. der var den gode gamle bjælke jo, men hvordan sat.. den lige pludselig er blevet væk er mig en gåde, men måske man skulle fjerne det flueben, så den ikke vises, skærmen bliver jo MEGET støre