/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Budisme/oversættelse
Fra : nosunshine5
Vist : 552 gange
200 point
Dato : 26-06-04 17:09

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en oversættelse af Jigage og eller Hoben-Pon? Evn på engelsk.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 26-06-04 18:55
Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 14-07-04 20:25

Tak for svaret pallebhansen.
Undskyld det sene svar fra mig. Jeg er meget glad for svarene. Har printet dem ud og læst dem nogenlunde igennem.
Tager lidt tid da jeg staver mig gennem det engelske.
Med venlig hilsen Majbritt

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-07-04 01:15

Selv tak.
Har de/det buddhitiske tempel i Danmark ikke oversættelser og bøger på dansk?
Feks. Tibitansk tempel eller Ole Nygård ikke oversat noget?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 15-07-04 01:24

Jeg har ikke spurgt eller undersøgt det på anden måde. De lå nærmere for mig at spørge her og måske senere finde ud af mere andets steds.