/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Send parameter ind til flash?
Fra : doc
Vist : 612 gange
150 point
Dato : 02-06-01 09:30

Kan det lade sig gøre, at sende parameter fra javascript ind i en flash movie?

Jeg har lavet en tekst effekt, som skriver et navn ud på skærmen i flash, dette navn ligger inde i en variabel, nu vil jeg så godt kunne danne denne variabel ude fra browseren. Kan dette lade sig gøre? Hvordan?

Doc

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-06-01 13:03

On Sat, 02 Jun 2001 07:29:41 GMT, "doc" <doc.news@kandu.dk> wrote:

>Kan det lade sig gøre, at sende parameter fra javascript ind i en flash
>movie?
>
>Jeg har lavet en tekst effekt, som skriver et navn ud på skærmen i
>flash, dette navn ligger inde i en variabel, nu vil jeg så godt kunne
>danne denne variabel ude fra browseren. Kan dette lade sig gøre?
>Hvordan?

Måske skulle du sårge i flash gruppen....

--
Bye for now Martin
http://natten-i.dk
Email: martini@mailme.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-06-01 13:03

>Måske skulle du sårge i flash gruppen....

Damn godt stavet,.. skulle stå spørge

--
Bye for now Martin
http://natten-i.dk
Email: martini@mailme.dk

Accepteret svar
Fra : jdjespersen

Modtaget 150 point
Dato : 04-06-01 09:04

Hejsa,

Her er et link til en virkelig god artikel om emnet. Sig til, hvis det ikke hjælper.

http://www.moock.org/webdesign/flash/fscommand/index.html

/jeppe

Godkendelse af svar
Fra : doc

Dato : 06-06-01 20:33

Tak for hjælpen.