/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Automatisk email-svar i Outlook
Fra : BerndJ
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 26-06-04 15:30

Mens jeg er bortrejst vil jeg gerne have at eventuelle emails besvares "pr. automatik" (det kan Lotus - meddelelsen lyder for eksempel nogenlunde som: "jeg er ikke på mit kontor fra den 1.7. til den 15.7. - din email bliver besvaret personlig efter den 15. juli").

Er der nogen som ved om denne funktion findes i Outlook 2003 (en del af Office 2003), og hvordan den etableres?

På forhånd tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : tch

Dato : 26-06-04 15:32

gør noget helt andet - route den videre som sms til din mobilos og du kan løbende se hvad der indkommer og evt. gå på internet cafe hvis nødvendigt

MVH - TCH

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 26-06-04 15:43

Skidegod ide - men hvordan gør jeg rent praktisk???

Og ........ får jeg ikke også al spam med??

Jeg skal være 14 dage i udlandet - så det koster formentlig "knapper" med al den mobil-trafik?? (måske er ideen, lige for mig, alligevel ikke så god ?? det må jeg lige tænke igennem). --- Men tak for svaret!!

Kommentar
Fra : tch

Dato : 26-06-04 15:56

kontakt din provider han ved det - ja du får det hele, men så brug en Yahoo hotmail i disse 14 dage de har sørget for at alt sorteres fra - husk at afsender gerne skal skrive så meget som muligt af beskeden i EMNE da dette kan ses på din sms

Held og lykke og god rejse

MVH - TCH

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 26-06-04 16:11

Alle e-mail konti kan åbnes fra webmail.
Webmail sletter ikke dine mails selvom du besvarer dem - så de er der når du kommer hjem.
eks. tdc webmail - www.mail.dk prøv at gå der ind.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 01-07-04 12:23

Tak for svaret emesen.