/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Open office
Fra : Ericsson
Vist : 454 gange
23 point
Dato : 26-06-04 11:22

heYYy igen jeg har downloadet java enviroment men når jeg skal installere open office.org

så beder den om java..... men jeg kan ikk finde ud af hvor det ligger......

men da jeg installerede java....... så lagde jeg java..... i C:\Sun men når man vælger denne mappe kommer der en

meddelse hvor der står der blev ikk fundet java enviroment......

jeg fatter ingen ting ????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-06-04 11:33

Når du har installeret det java du hentede har du mulighed for, at lade OO.o finde den selv, men ellers prøv, at kigge under C:\Programmer\Java

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 33 point
Dato : 26-06-04 11:49

Du må enten have installeret den forkerte java eller også har du installeret den forkert. Min version ligger i programmer og den kan OO.o selv finde når den under installationen kommer til en stor firkant hvor der står java, på dette sted kan du vælge gennemse og styre programmet hen til den rette placering.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-06-04 13:27
Godkendelse af svar
Fra : Ericsson

Dato : 16-09-04 20:31

Tak for svaret BjarneD.