/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Webcam?
Fra : LoUiSe_GirL
Vist : 379 gange
20 point
Dato : 25-06-04 21:14

Hej. Jeg har et UBS-digitalkamera .. Jeg kan sagtens sætte det min min computer men kan ikke finde ud af hvordan jeg installere det til at være et webcam .. Håber i kan hjælpe mig .. På forhånd tak.
K.h. Louise

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 21:22
Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 25-06-04 21:24

Der skal på cameraet være en indstilling med web cam eller noget med web cam,ligesådan skal der i manualen være omtalt web cam funktion
Hvad er det for et??

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 26-06-04 00:35

der kan være et par grunde:

1 Du har ikke webcam paa kameraet
2 Du har ikke installeret softwaren...

men du kan jo hente drivere til næsten alt paa nettet...

Gaa ind paa www.google.com, og søg paa: "dit kameras navn"+driver og se hvad der kommer!!!!

Hilsen jjhj