/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
harddiskrecorder/dvd-recorder
Fra : 3773
Vist : 362 gange
500 point
Dato : 25-06-04 12:16

Er der nogen der har prøvet disse? Er de ok?

Umiddelbart har jeg set en på bud i Rema formedelst 3000,- bobs og det lyder jo forjættende.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 510 point
Dato : 25-06-04 12:47

princippet er jo det samme som at optage/lave capture fra et tvkort til computerens harddisk! så teknikken er jo gammelkendt! Så jeg ville da ikke være nervøs for at købe sådan en fætter. hvis det ikke lige var fordi jeg har en billigere løsning via mit tvkort og computer med dvd brænder!

Kommentar
Fra : Deigaard

Dato : 26-06-04 18:30

Det er billigt nok! Men det er et tilbud der kommer igen hele tiden!

Kommentar
Fra : Deigaard

Dato : 26-06-04 19:27

hvis du har eller har tænkt dig at købe et digitalt kamera, er det bedst med en digital indgang, så du kan spille din video over på DVDér i stedet for videobånd... det er IKKE nok med en digital udgang.

Men synes alligevel det er billigt nok

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-06-04 14:02

Hei Deigaard.

Nu var det ikke for liiige at købe Rema Modellen, men mere for at kyle en føler ud på anvendeligheden og billedkvaliteten på den slags apparater. Men du har da evig ret i det med videoen!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 13:06

Tak for svaret tedd. Jeg må hellere lukke og slukke inden Kandu kyler mig ud.