/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mango og molokyles sankt Hans aften
Fra : ellebye
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 25-06-04 09:03

Nu er vi så spændte som alle kan være, hvordan gik jeres aften, druknede den i regn, eller var det jer der blev våde indvendigt.

Fra een der sad indendørs og frøs.

>ellefrost<

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 25-06-04 09:33

En del af svaret ligger i denne lille tråd : http://kandu.dk/dk/spg/43304

Jeg kom med solen som lovet, men det skulle hurtigt blive anderledes. Jeg ville have været ude at fiske, men det eneste vand jeg fik set var det fra oven og et lille vandhul på Lars Tyndskids marker bag golfbanen nordøst for Hundslund, som jeg passerede under en lille 25 km. morgencykeltur i det omgivende landskab. Imidlertid blev det tørvejr Skt.Hans aften, så der blev både bål, fakler og fyrværkeri i haven.

Jeg tror nok vi blev lidt fugtige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-06-04 12:46

< MOLO. er du overhovedet kommet tilbage til djævleøen ? Eller har du ingen fornemmelse af hvor du er.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-04 13:21

ibasa -> Joeh... jeg er ganske klar over, hvor jeg opholder mig ...desværre

Jeg har lige modtaget et afslag på en ansøgning som IT-vejleder på Sundheds- og Socialpædagogernes skole på Nørrebro, men samtidig modtaget en indkaldelse til samtale om praktikplads i Sunhed- og Socialforvaltningen i Stor-København : Mandag kl. 9.00

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-04 13:23

Dvs. ingen smaskkys til musenfryd. Dét bliver creamygirl sikkert lettet over at høre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-06-04 15:11

<molo

Herfra krydses fingre. Mød nu op udvilet, pæn, nyvasket, nykæmmet og velklædt.
Hænger*v i jernbanefløjl er ikke in.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-04 16:33

..som regel er jeg udhvilet kl. 6.10, når min nabo går i bad. Jeg er altid pæn, nyvasket, nykæmmet og velklædt.

Jeg har endnu ikke fået prøvet min sølvgrå herre G-streng, men hvis solen skinner på mandag skulle jeg måske...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-04 16:50

ellebye -> Jeg har fundet en hjemmeside, hvor du måske kan lære mere udi den svære hjemmesideprogrammerings kunst.
Dansk og 'nede på jorden' : http://www.hjemmesideskolen.dk/forside.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-06-04 20:23

molo, jeg har fuldstændigt opgivet ævredt, hvad angår hjemmesider.
Men noget godt har det ført til, det lyder skørt, men nu har jeg købt et nyt domæne, og nå det andet udløber, dropper jeg det. Det nye koster kun 1/4 af det jeg har nu, så man skulle være et skarn blot at forære 1500. kr. ud i den blå luft.

Så jeg er begyndt med en ny side på:

http://www.ellebye.de/prove/

men den er nok ikke bedre, tegnsætningsmæssigt end den "gamle".
------------------------------------

Nåh, du skal i praktik i Socialforvaltningen, er det som som social- og sundhedsassistent så må du da gerne komme ned at vaske mine sure tæer.

>elleikkeforstånoget<

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-04 00:19

Jeg kan se designet har ændret sig en smule, men det er da rigtigt : Der er rum for forbedringer

Nøeh... ingen tåvask. Det er som IT-medarbejder.

De kunne sikkert også bruge nogle stykker, da jeg ofte på socialforvaltningen, når jeg skulle have hjælp til noget, har fået slynget denne ud : Nej, det kan vi desværre ikke hjælpe dig med lige nu. Vores EDB system er nede ..eller : Jeg kan ikke finde sagen, paragrafferne, cirkulærets ordlyd osv... for jeg kan ikke finde det i systemet ..eller : Nej, jeg har ikke fået svar. Jeg havde ellers sendt det videre, men systemet har været nede og oplysningerne er vist gået tabt ..eller : Jeg sender dig et brev, for jeg kan ikke komme ind på systemet lige nu osv. osv. osv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-06-04 09:48

Kors hvor jeg kender de udtryk du kommer med. Har du stjålet dem fra Solrød Kommune ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-04 10:10

Indre Nørrebro's bydel ...men det er vist en temlig udbredt fenomen i alle socialforvaltninger. Når der skal bortforklares noget eller svares på kritik, så er det let at give EDB afdelingen skylden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-06-04 10:32

Minder mig om en historie/easy af Dan Turell.
Kommunen havde flere gange skrevet til ham, at på grund af en edb-fejl måtte han desværre vente med at få skattepenge tilbage.

Så var det at han var kommet bagud med betaling af skat, og undskyldte selvfølgelig overfor kommunen, at det var på grund af en edb-fejl.

Det kunne kommunen selvfølgelig ikke acceptere denne undskyldning, og i øvrigt hvordan han kunne komme bagud med skat p.g.a. en edb-fejl.

Så måtte hen lige forklare at i hans sprog betød edb-fejl:

Er-Desværre-Bagud-fejl.

Ja den herlige Dan Turell, hvor man savner ham.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-04 11:58

Den må jeg huske

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 27-06-04 23:29

En ny uge er slut, i morgen var den gammel, så kan vi starte forfra.
Held og lykke med samtalen, hvis du ønsker, krydser jeg tommelfingre, hvis du ikke ønsker det, gør jeg det alligevel.

Fortsat god aften.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-04 23:47

Tak skal du have ellebye.

</MOLOKYLE>