/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Beklædning af bagsiden af SKÆNK
Fra : lupolite
Vist : 426 gange
40 point
Dato : 23-06-04 23:34

Jeg ville gerne kunne bruge min SKÆNK som rumdeler, men bagsiden er knap så pænt, hvad kan jeg evt. gøre ved denne???? da den skal stå så man ser bagsiden når man kommer ind i stuen, jeg ville gerne have noget sand farvet evt. sildeben stribet, stof el. your name I. og hvordan på sætter jeg dette på ?? jeg er ikke den STORE gør det selv, men når jeg vil gøre noget bliver jeg ved indtil jeg synes det er OK.

på forhånd tak. Ebbe

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-04 23:45

Hvis bagsiden er glat/jævn, men bare ikke pæn, er mit forslag at klistre glasvæv på. Det kan også fås med sildebensmønster og kan bagefter males i en farve du synes passer til. Hvis der er samlinger på bagvæggen kan du muligvis spartle jævnt med filler.

Godkendelse af svar
Fra : lupolite

Dato : 23-06-04 23:52

Tak for svaret dova.
   Lyder som en god ide . tak for det. hilsen Ebbe