/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
to drev
Fra : qwedsazxc
Vist : 367 gange
20 point
Dato : 22-06-04 15:33

efter jeg hade slettet linux

har min computer fået 2 drev den ene er det drev som linux brugte

hvad skal jeg gøre for at det bliver et drev igen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-06-04 16:13

Partition magic programmet kan gøre det. Ca. 600 kr
Emesen.

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 22-06-04 16:46

emesen

det er kun en hardisk ikke to

men i windows opfattes det som to

hvad skal jeg gøre så det bliver en hardisk igen

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 20 point
Dato : 22-06-04 17:05

Du kan hente denne diskette som kan klare problemet.............men jeg har været lidt nervøs for at henvise til den, for sidst jeg gjorde det måtte vedkommende formatere hele sin HD bagefter.
Technet boot diskette partition harddisk
http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe
Hent og læg den på skrivebordet>dobbeltklik på den og hav en diskette klar.

Du kan med denne diskette slette den partition (som ligner ekstra HD)
Og bagefter udvide din windows partition.
start comp med disketten og hvis du ikke syntes at du kan håndtere det så luk igen og spørg om det du er i tvivl om.
Emesen.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 22-06-04 17:27

kan du ikke bruge det ekstra drev. Så det betyder vel ikke noget at den er der
niels

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-06-04 17:56

tag backup på anden disk- formatere den hele - indstallere igen.
dog kan win98 kopieres helt(husk det der er sjult i mappe indstillger i kontrol panel - vis alt - skal du markere)kopi derpå tilbage igen.(har prøvet selv fra linux)

Godkendelse af svar
Fra : qwedsazxc

Dato : 23-06-04 12:25

Tak for svaret emesen.