/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
TRÅDLØS TELEFON BUTLER 2410C
Fra : popey
Vist : 1192 gange
42 point
Dato : 22-06-04 14:05

Jeg mangler en manual til en trådløs telefon mrk. Butler 2410C (TOPCOM)

Om der er nogen som har kendskab til en manual for ovenstående som kan hentes på nettet vil man være taknemmelig

viele grüsse

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 52 point
Dato : 22-06-04 14:38

www.topcom.net

vælg support og userguides, så får du en liste hvor din telefon også er med og så kan du downloade manualen

Kommentar
Fra : popey

Dato : 22-06-04 14:40

man takker så vældigt - forsat god dag

Godkendelse af svar
Fra : popey

Dato : 22-06-04 14:41

Tak for svaret Better_Performance.