/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
arbejdsskade
Fra : batman1
Vist : 319 gange
200 point
Dato : 21-06-04 19:02

er der nogle der har haft en arbejdsskade med en postcontainer ?
så vil jeg gerne høre fra vedkommende.

Kommentar
Fra : return

Dato : 21-06-04 19:40
Kommentar
Fra : return

Dato : 21-06-04 19:42

håber du kan bruge linket p.s hvad drejer sagen sig om ?

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 200 point
Dato : 21-06-04 21:01

Nu er en arbejdsskade en arbejdsskade, uanset hvordan den er foregået. Det eneste krav for at få anerkendt en arbejdsskade er begrebet "en udefra kommende begivenhed", hvilket skal fortolkes på den måde at der skal være en tredjepart som har skylden, involveret i ulykken, eller en uforudset handling skal være indtrådt.

Skal lige nævnes at jeg har haft med arbejdsskader at gøre i 5-6 år.

Du skal være hjertelig velkommen til at kontakte mig på min swip-mail ellebye @ ping. dk (uden mellemrum).

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : batman1

Dato : 03-07-04 23:43

Tak for svaret ellebye.