/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
PC til TV
Fra : Kanduikke
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 21-06-04 14:00

Hej.
Jeg har købt kabler så jeg skulle kunne se mine digitale feriebilleder fra min PC på min fjernsyn, jeg har tilsluttet kablerne,
men hvordan fortæller jeg min PC at den skal vise billederne på fjernsynet...??
Skal jeg bruge et specielt program..?

På forhånd tak.

Kanduikke.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-06-04 14:08

Et gæt:

Pinnacle som, så vidt jeg har forstået, bruges når man skal se tv på pc'en.

Jeg ville i hvertfald prøve det.

MVH
Hanne

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 21-06-04 16:18

Nej det burde ikke være nødvendigt. Du skal ind under indstillingerne til dit grafikkort! Hvis du ikke har en ikon til grafikkortet nede ved siden af uret, så højreklik på et tomt sted på dit skrivebord, gå ind under Egenskaber > indstillinger > avanceret og dit grafikkort!

Godkendelse af svar
Fra : Kanduikke

Dato : 19-06-05 13:50

Tak for svaret tedd.