/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Deprimeret hund?!
Fra : oscar03
Vist : 799 gange
200 point
Dato : 21-06-04 11:34

Vi har en gul Grand Danois-tæve på 3½ år. Hun er normalt en meget glad og velfungerende
hund. Men her den sidste uges tid har hun haft en mystisk adfærd. Hun gider ikke være sammen
med familen, men ligger bare i sin kurv hele tiden. Hun sover konstant og når vi kommer
hjem fra arbejde, gider hun ikke engang rejse sig fra kurven og sige hej.
Hun spiser.... ikke af lyst, men vist bare for overlevelse. Hun skal i løbetid om 2 måneder...kan det
have en indvirkning på det? Hun har ikke før ændret adfærd før en løbetid, hun har ikke feber og viser
ingen tegn på sygdom....
Er der et klogt " hunde-hoved" derude som kan hjælpe os.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 21-06-04 11:47

Hej

Kan tænkes at hun allerede er kommet i løbetid ´- vi har oplevet lidt af samme adfæd hos vor egen hund

mvh
krakgt

Kommentar
Fra : oscar03

Dato : 21-06-04 11:53

Tja.... det kan det muligvis... men med en sådan stor hund plejer vi at kunne se de fysiske
forandringer der sker når hun kommer i løbetid....Så jeg er i tvivl

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 21-06-04 12:10

Så er det en god ide, at konsultere jeres dyrelæge, så i kan vær ehelt sikker på at det ikke er noget andet
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-04 12:21

Hvis du skev spørgsmålet i kategori hunde var der nok flere som læste det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-06-04 12:26

Det lyder som om hunden er syg . Spørg dyrlægen for at finde ud af det, for det er bestemt ikke en normal adfærd hvis hunden normalt er glad og livlig.

Kommentar
Fra : oscar03

Dato : 21-06-04 12:29

Teil:

Ja.... det har du da fuldstændig ret i.... Så først fejlen da du gjorde opmærksom på
det Men vi har tid ved dyrlægen i aften...