/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Knapper i Excel
Fra : gert_k
Vist : 378 gange
84 point
Dato : 21-06-04 08:34

Jeg har brug for en knap der laver en graf ud fra nogle værdier der findes på arket.

Det jeg søger er:

kode til knappen, således at når man trykker på den henter den, den omtalte graf frem, med titler og forklaringer, og knappen skifter titel til "fjern", ved tryk på "fjern" skal grafen forsvinde, og knappen skifte titel til "vis" igen!

Jeg kan godt selv sætte knappen ind, men koden giver lidt problemer, jeg har programeret lidt i VB, men syntes ikke jeg kan bruge de samme kommandoer??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 09:04

Du kunne måske også "bare" lave en makro og "surfe" til det den skal.
Emesen.

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 21-06-04 09:07

det har jeg prøvet! det går også fint nok med at lave den og den lave også grafen fint nok, men jeg kan ikke lave en makro der sletter grafen igen...!

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 21-06-04 09:09

desuden vil jeg lave det så man ikke "ser" hvad den gør, med en makro kan man jo følge med i hvad den laver!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 09:17

Ja - så skal den nok laves i VB - men det er jeg ikke skrap nok til at kunne - desværre.
Der findes en god bog om VB6 - det er globe ell. IDG som laver den på dansk.
I VB kan du så lægge den ind som et selvstændigt program.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen