/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Systemgendannelse. hvordan?
Fra : M8M
Vist : 532 gange
214 point
Dato : 21-06-04 00:53

Jeg vil gerne lave en system gendannelse, så jeg får computeren til at være som den var da jeg købte den. Kan man det?
Eller hvad kan man med systemgendannelse, og hvordan gør jeg?

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 21-06-04 01:02

du kan geninstallere windows - og bibeholde alle dine programmer og dokumenter. eller du kan formatere harddisken - og slette alt, hvilket betyder at du skal installere ALT igen

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 224 point
Dato : 21-06-04 01:23

i win-me
gå til systemværktøjer og vælg systemgendannelse
Resten bliver du guidet i gennem.
Det er nok det samme i XP
Men du kommer nok ikke helt tilbage
afhængit af hvor langt tid det er siden at din win blev installeret
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-06-04 01:24

menuen start->tilbehør->systemværktøjer

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-06-04 01:29

start - alle programmer - tilbehør - systemværktøjer - systemgendannelse, opret et gendannelsestidspunkt, og skriv blot alt virker, og ok, og luk.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 21-06-04 07:58

Mange computere som sælges med programmer forinstalleret kommer også med en recover cd, en cd du kan sætte i drevet og få computeren bragt tilbage ti lleveringsstanden, men du skriver jo ikke hvad det er for en computer, og hvordan du fik den leveret

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 21-06-04 09:25

Jeg ville nok lave en reinstall oven i den eksisterende (har selv lige gjort det). Du skal dog være opmærksom på at alle microsoft opdateringer skal installeres igen.

Godkendelse af svar
Fra : M8M

Dato : 23-06-04 22:42

Tak for svaret natmaden.