/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
</molokostbar>
Fra : creamygirl
Vist : 757 gange
200 point
Dato : 20-06-04 21:08

Hej Ven http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif

Denne tråd er til dig fra mig..Du kan frit bruge den, når savnet bliver for stort, og du trænger til lidt cyberlove..
Smid blot dine kys og hjerter herinde, så kigger jeg på dem når jeg er vel hjemme igen..

Opfør dig pænt hos hende Mango, og drik dig blot en ordentlig ’bjørn’ på, og se så til, at du får lært de sidste fem bogstaver i 'bøvsealfabetet'..du er jo håbløs bagud mand, men skynd dig dog at finde hjem, når sigtbarheden nærmer sig nulpunktet – potensen aftager, og de ’svage’ kaster op………Det var en klog mand, der opfandt øllet….(ifølge Plato )..

Nå, jeg har forvildet mig ind i kategorien fisk (hvor’n mon det er sket?)…nåmen du får lige et fiskespørgsmål så..!

Hvad gør to guldfisk i en bowle, hvis de bliver uvenner

Have fun
Creamy.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 21:23

Du vover at give mig påængerne for dét her flødeskumskage !!!!

Ikke noget ram2 & fridaflip om igen. Egentlig ville jeg have brugt mit alter-ego Hm.../HM til at svare, men jeg kender mig selv : ...en pludselig forglemmelse og så er 9-) løs i Laksegade...

Dit sidste spørgsmål kan jeg godt svare dig på :

Den ene æder sig ihjel; for den anden ik' ska' få no'et. Bagefter dør den anden af ensomhed

mango kan ikke sørge for at jeg opfører mig ordentligt. Dét klarer jegf fint selv

Jeg skynder mig aldrig hjem..... Jeg cykler

http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/9_modem.wmv </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 20-06-04 21:27

HER !

Du kan give dine 200 bobs (boobs) til mig

Så får vi ingen ballade i akvariet

..og guldfiskene kan dø i fred.

HM

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-06-04 21:32

he he...ja jeg håber dælme da ikke at jeg behøver at være barnepige for MOLO

Han skulle jo efter alderen være en "voksen" mand .....hvad det så end måtte være...har endnu ikke mødt nogen *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 21:37

Shit.. det må du undskylde Molodengse. Tænkte mig ikke om, da jeg
satte point på spørgsmålet#.)

Jeg skal nok forskåne dig for disse superpoint..og Mango - nej, du behøver ikke agere barnepige. Jeg stoler på Molo

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 21:38

Find selv ud af hvilke smiley´s der passer hvor

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-04 21:40

Hvor'n dælen fandt du herned i akvariet mango ?

Nåeh... ligemeget ; jeg skal snart på puden at boble og trække torsk i land (...løgn i min mund : JEG snorker IKKE ..og det er altså sandt, men det gjorde min eks. )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-06-04 21:42

Sov godt Molo. Skal selv op klokken kvart i kvalme, så nat nat

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-06-04 22:29

nat med jer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-06-04 07:18

Last call for fligth *_*_*_*_*_*
Wow...It's time..Brisbane here I come
Pas på jer selv..

</flødekagen>

P.S. Mango får point, hvis hun på onsdag fortæller lidt om feriedrengens
bedrifter i Jylland

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 07:47

Go' rejse creamygirl : http://www.platuglen.dk/Love-4a/kys.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 09:25
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 12:53

emesen =

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-06-04 14:51

Hvis du holder deg til denne skala molo så går det vel

Ølskala
1/2liters Virkning
0. Gulvet er flatt.

1. Humøret øker, underkjeven begynner å jobbe, antydning tit bølger i håret

2. Antydning til smil i munnvikene, gulvet fremdeles flatt.

3. Litt sjøgang på gulvet, flere og flere pene jenter i lokalet, tips forekommer, høylydt tale likeså.

4. Større sjøgang nå også ved bordene, mindre gjenstander velter eller faller ned. Dristighet og klåing på damer forekommer.

5. Sikten nedsettes. Navigasjon fungerer utilfredsstillende. Større bølger forekommer. Tips florerer. Talemengden øker -ordforrådet avtar. Større dristighet overfor damer, som etter hvert begynner å bil overordentlig pene, møringer begynner a snakke.

6. Sikt dårlig. Orienteringsevnen avtar. Større bølger og problemer med å holde kursen. Gamle vitser sies om igjen. Alt blir morsomt
Små ødeleggelser som knuste glass forekommer. Verdensproblemer løses. Potensen avtar. Svake spyr.
7. Sikten ytterligere nedsatt. Navigasjonen ute av funksjon. Stadige kollisjoner. Flere glass går l dørken. Stoler veltes. Problemet med atombomben løses.
8. Sikt nær null. Styring ute av funksjon. Taleevnen sterkt nedsatt. Glass kastes igjennom luften. Bord veltes. Møringer snakker uhemmet. Mange spyr i krokene.
9. Umulig å finne toalettet. Dette etableres lokalt. Mye slåssing med knuste flasker. Bergensere begynner å synge. Tenner slås ut. Møringer smiler. Begivenheter noteres ikke i bevisstheten.
10. Gulvet ruller stygt. Svært vanskelig å holde seg oppreist. Stolene flyr igjennom luften. Faste bord rives ned. Utkasterne kastes ut. Stadige brudd på næseben og menneskerettighetene. Mye spy. Potensen så godt som borte.
11. Umulig a holde seg oppreist. Dårlig festede gjenstander rives løs. Lamper rives ned. Politiet ankommer og forsvinner igjen. Vinduer slås ut og dører slås inn. Møringer ler. Mye blod på veggen og gulvet.

12. Større gjenstander driver i luften. Store ødeleggelser. Radiatorer rives av veggen og kastes igjennom allerede knuste vinduer. Bevisstløshet forekommer. Ankomst av mer politi bagatelliseres. Benbrudd ustyrtelig morsomt. Hysterisk latter mellom oppkastbygene. Gulvplankene rives opp. Alt inventar ødelegges.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 21-06-04 15:57

Nåh for søren!! Fisken er fløjet! Så lad mig være den første til at sige velkommen hjem Creamy!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-04 16:00

Herlig parodi på Beaufort skalaen holnils!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-04 16:33

Kan forøvrigt fortælle at en nordmænd netop er blevet verdensmester i mobiltelefonkast! Det lykkedes ham at komme ud på næsten 75 meter med sin nokia 3310! De kan bare vores brødre i nord

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-06-04 16:43

Hvilken slags ringetone bruger denne Nordbo.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-06-04 17:18

[hør] holniels -> Vi må ses en dag !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-06-04 17:30

Molokyle,det må vi
Tror ringetonen var "vi sejlede op af åen",han forstod ikke hvad det betød

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 19:11

Eftersom der er nogen der har spoleret vort gamle link kyssen creamegirl (..som ofte skal a'es), må jeg lægge en ny kærlighedserklæring hér : http://zl22.y365.com/tupian/kiss.gif

Håber du ka li' det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-04 19:16

Tedd - skynd dig, molo er ude i tovene - nu skal du være der med noget bedre, han taber med den tulipan.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 19:41

Eyvind -> Jeg tror hun tænker på mig : http://pageperso.aol.fr/kellyl4071972/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-04 19:48

Tedd du er for langsom - molo fører igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-04 20:00

Nu er det her kategorien FISK, så hér er nogen der kan kysse : http://www.jjphoto.dk/fish_archive/aquarium/helostoma_temminckii.htm

..min Land's-Kampfisk der døde igår, til stor fortrydelse for såvel Fodbold-Landshold, som hunnerne i mit SØ Asiatiske semi-lavvandsakvarie; har idag fået en lille ung og viril afløser : http://www.jjphoto.dk/fish_archive/aquarium/betta_splendens.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 21:58

Velkommen tilbage creamygirly -> Her : http://www.nvo.com/pearls/

Du kan selv vælge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-07-04 22:05

Hvor er du sød!
Her har du lidt fra mig

http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/4050

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 22:12

Orv... en 'bug' jeg ikke kendte, men den kendte mit navn : molokyle

Sikke en smasker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-07-04 22:18

Kære Molomix.
Vil du elske mig, når jeg bliver gammel?!?!?!

http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/1279

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 22:21
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-07-04 22:35

Jetlag..........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-04 22:44

Sinilluarit asassara ..Kunaat

Takuss </MOLOKYLII>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-07-04 23:18

Jamen dog Creamy løb ikke væk med en crocodile dundee!! Velkommen hjem!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-07-04 10:30

G'day Mates

Tak for velkomsten Tedd, nej jeg løb ikke, stod sq helt stille...hehe..!

http://www.cinema.com/image_lib/5786_010_thumb.jpg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 10:52

Forståeligt nok; da dig og den lille forskræmte mandsling ved din side mødte Dundee, som denne dille hedder :

http://www.cairnsreservations.com/gallery/pages/saltwater_crocodile_close.html

Hvis jeg havde været med havde jeg sagt : Så er aftensmaden reddet : http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_land.php?land=18&id=16236

</MOLODILLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 10-07-04 10:57

For ikke at forstyrre akvariefolket unødigt, burde du så ikke lukke dette, for kategorien temmelig irrelevante, spørgsmål creamygirl ?

HM

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-07-04 11:00

Dejligt Molomix. Altså er du ikke en kylling..!

Min replik ville nok have lydt ca. sådan?!?!

"Nobody gets out of here alive" - de er pokker mig nogle grimme sataner - trust me!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-07-04 11:03

Undskyld Hm, men tror du ikke akvariefolket har fjernet tingen nederst
Forøvrigt er der en der har fortalt mig, at det er spørgeren der bestemmer om der må tales udefor emnet...remember?!?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 11:05

Kylling ? Nej. må jeg være fri !

Jeg er datamatiker, hængerøv og beridder ...af Gud's nåde !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 11:08

creamygirl -> Du har for så vidt ret. Der har jo også været talt akvariefisk her i 'spørgsmålet'

Bl.a. disse Kysse Gurami : http://www.jjphoto.dk/fish_archive/aquarium/helostoma_temminckii.htm

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 10-07-04 11:16

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 11:29

See you ALL around

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 14:18

Tog du noget vegamite med hjem Creamy? Skulle være bedst til udvortes brug, selvom Aussierne påstår det modsatte

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 15:11

tedd -> Du HAR fået dine pointos, så du smutter bare NU

...eller jeg lynhurtigt skal komponere en ret, der går på :

Stegt tedd (..over sagte ild !!!)
..mit gemüse
..und svare (bein-) brot !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 15:14

Jeg smutter først når Toupie kommer hjem fra Italien! Ak disse kvinder i exil! Alle ved sgu da at den danske sommer er bedst!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 15:19

Ja ja.. de kvindfolk. Jeg ved ikke med Australske/Italienske mænd ? Jeg har ikke prøvet, men jeg er sikker på de 'kradser', når de kysser ...eller stikker hovedet i sildekassen

Jeg foretrækker Danske (Århusianske ER det kønneste) Quinder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 15:22

Kvinder kan osse kradse, når man stikker hovedet i sildekassen!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 15:23

Sildekasse må da siges at være On Topic!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 15:24

I know Dem der ikke kan tricket med den Brazilianske barbering

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 15:24

Eller i det mindste lugte lidt af fisk?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 15:28

tedd -> Ignorant ! Dén bemærkning hører hjemme i kategorien : Lystfiskeri

Knæk & Bræk (dig) </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 15:30

tedd -> Ignorant ! Dén bemærkning hører hjemme i kategorien : Lystfiskeri

Knæk & Bræk (dig) </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-07-04 15:31

Hvorfor havde du så travlt med at jeg skulle lukke her Molomix?!
Det ser da ud til at I har svært ved at slippe tråden helt*S*

Føøøj Tedd. har du smagt det dersens B-vit (Vegamite)
http://www.downunder.dk/vegemite/

I wonder om ikke det er fint til uren hud eller no'et?!?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-07-04 15:35

Nå ja, jeg tager til Blokhus på torsdag. Lidt dansk sommer skal jeg nu smage

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 15:36

Næh men jeg har en amerikansk chatven, der stadigvæk snakker med gru om vegemite, som en af hans australske venner havde medbragt på et besøg!

Må være lidt ligesom de der svenske rådne fisk på dåse! Dem spiser Molo garanteret, han er jo halv svensker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 15:48

Blokhus creamy ??? Der har jeg ferieret 9 år, 3 uger hver sommer med mor, far og lillebror. Det er ikke så langt fra Løkken, så PAS PÅ ...der husérer Zerg911 for tiden

Det BLÆSER ve a haw

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 15:51

tedd -> Correctione Gigante = 1/4 NORSK = Hjemmestikket Sweater, Lutfisk og Klipfisk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-07-04 15:58

Rigtigt at det blæser, men jeg glæder mig til at bade uden først at skal sikre mig, der ikke er krokodiller og giftige brandmænd..

Desværre kommer jeg nok ikke til at møde en wallaby i Blokhus, minikænguruen som elsker at blive klappet
Koalaen så jeg kun i en dyrepark, men den er sq blevet noget 'bamsificeret'. Jeg håber ikke jeg fornærmer nogen ved at sige, at den egentlig er grim og endda doven med dens 20 timers søvn i døgnet. Tilmed kræsen, da den kun kan lide 5 ud af 40 eucalyptusarter, men jeg ville nu gerne have mødt en ude i naturen.

Hygge!
>/Creamy

HUSK!.... Karma er noget man sender og får retur

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 16:01

Næeh ...Grønlandsk hverdagsmed :

Citat
Sælsuppe (Suaussat)

2 kg ung sæl
2 løg
3 bagekartofler
1 dl grødris
3 l vand
peber

Kødet sættes over i vandet med løg og koges godt mørt. 20 min. før den er færdig tilsættes kartofler og ris. Serveres rygende varm og kødet spises til med sennep og asier.

P.S Smagen er anderledes. Bør kun tilberedes i fri luft da lugten er temmelig gennemtrængende.

...Uhmm Mamaq

Måske jeg skulle lægge et tip om denne delikatesse under Madlavning ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 16:03

Ps. Evt. under overskriften : Lav mad sæl !

</MOLOKYLE>