/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MP3 tags- mange filer - hvordan?
Fra : Tobster
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 20-06-04 18:47

Jeg har en del mp3-filer (sikkerhgedskopier af mine cd'er).
Er der et program der automatisk kan hente tags til dem ale en efter én, i stedet for at jeg skal hente til hver enkel sang?

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 20-06-04 20:20

jeg forstår ikke helt hvad du mener med at 'hente', men har du prøvet www.winamp.com, der er vist ikke noget bedre alternativ til arbejde med mp3-filer

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 20-06-04 22:44

Jeg vil have opdateret mine ID3-tags i filerne.... Du ved: sangernavn, titel, album osv....
Der er jo nogle databaser på nettet hvori de data ligger, og nogle programmer kan hente disse og opdatere mp3-filerne.....
Det mener jeg ikke winamp kan...

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 20-06-04 23:26

Je, så ender jeg med at svare på mit eget spm, men inkasserer ikke pointene og spørgsmålet bliver ikek lukket....
Men så kan andre jo også ny de godt af det uden at skulel købe svaret....

Her er vist svaret:
http://www.freedb.org/modules.php?name=News&file=article&sid=226

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 21-06-04 07:23

Okay... Efter at have prøvet ovennævnte, kan jeg konstatere at det ikke rigtigt virker - så jeg er stadig åben for forslag
Søger altså et program der opdaterer mine mo3 fra den der database fra nettet...