/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Instruktionsbog/reperationsbog
Fra : KlausHansen
Vist : 946 gange
50 point
Dato : 20-06-04 15:43

Hej allesammen,....
Nu er jeg blevet den glade ejer af en Yamaha FS1 Dx fra 1979.... Er der nogen der ved om kan købe en Instruktionsbog/reperationsbog til den.. ? eller er der en af jer der vil af med en...`?

Mvh. KLausHansen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 20-06-04 15:54

Det kunne da være at der var noget her.

http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-06-04 16:41

Næ jeg vil ikke af med min reaparationshåndbog, men du kan i: http://bibliotek.dk/ skrive i emne: yamaha FS1 og låne en del bøger på engelsk, eller må du bestille fotokopi ved kløsters boghandel.
Der er også en del sider på nettet der beskriver knallerten.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 20-06-04 19:54

Okay... Men er der også danske bøger, det er ikke fordi jeg ikke kan engelsk, men der er en masse tekniske ord jeg ikke lige har styr på, når de står på engelsk...

Mvh KlausHansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-06-04 20:37

Ja den jeg har er svensk på den ene side, og dansk på den anden.
Men er det generelle ting du vil vide, eller bare nogle splittegninger, eller eldiagram, så får du jo gratis katalog ved thansen.
Endvidere tillykke du har den knallert der kan fåes flest ting til ved http://www.thansen.dk/ de ting du kan købe kan du se på hans hj. side, dog er der splittegninger som kun er i deres katalog.
Ellers må du sende en forespørgsel til:
www.kosters.dk
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : ThomasWedel

Modtaget 50 point
Dato : 20-06-04 21:34

Tillykke med den nye knallert...

Har selv præcis samme knallert og så bor jeg kun 50 meter fra dig, så hvis du har problemer kan du bare skrive til mig, for jeg har selv været gennem en hel del "operationer" på min egen knallert.

Med hensyn på dit spørgsmål har jeg selv prøvet at få fadt på en manual og fik da også bestilt en hjem til det lokale bibliotek, men glemte at hente den.. Den var også på engelsk og jeg tror ikke der stod særligt meget om yamaha 4gear!!!

Mvh Thomas

Kommentar
Fra : KlausHansen

Dato : 21-06-04 19:21

Jamen mange tak Thomas....
Havde sku da lige glemt at du brugte Kandu.dk......

Mhv KlausHansen

Godkendelse af svar
Fra : KlausHansen

Dato : 22-06-04 14:50

Tak for svaret ThomasWedel.