/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Til HanSSoN
Fra : TariLiex
Vist : 601 gange
50 point
Dato : 20-06-04 15:34

Hej...
Nu når du ved hvordan man fjerner lyden på kameraet, ved du så også hvordan man gør med lyden når du sletter noget, fx beskeder....

Accepteret svar
Fra : HanSSoN

Modtaget 60 point
Dato : 20-06-04 16:35

Hey.

Jeg har lige rodet hele *#8999*8378# menuen helt igennem og prøvet alt. Når jeg siger alt mener jeg ALT! kan ikke få de satans lyde væk!!!!!!!! F**K.

Men der er en måde!
Det er desværre ikke så nemt...man skal ind og erstatte de lyd filer i firmwaren. med nogle lyd filer uden lyd.
For at gøre det skal du bruge nogle programmer. Til at lave backup, og til at ændre på firmwaren.
Og til at oploade den nye firmware til mobilen...jeg vil ikke til at rode med sådan noget.
DET KAN GÅ HELT GALT.

Programmerne hedder:
"Januka Software - Firmware Modding Tool"
eller "samsung diy preview"
OptiFLASH

Jeg er ked af jeg ikke kan hjælpe mere med dette. jeg vil bare ikke side og rode med firmware pis.
Men du må godt skrive hvis det lykkes for dig....for så vil jeg gerne høre hvordan.

Mvh Jesper.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 07-07-04 20:34

Hey der TariLiex husk at lukke dit spørgsmål!

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 07-07-04 21:18

Tak for svaret HanSSoN.