/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar, er den ok?
Fra : jjn31
Vist : 587 gange
200 point
Dato : 20-06-04 10:54

Hej med jer

Jeg leder efter en billig god bærbar computer, og er så faldet over denne her.
www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40694
Er der nogen der kender fabrikatet og er den god nok til prisen?

Mvh Jesper

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 20-06-04 11:07

Køb kun en bærbar hvis du skal arbejde steder hvor det ikke er muligt at have en bærbar med!

Jeg har købt en Acer bærbar og jeg er nogenlunde tilfreds med den!

Har haft lidt problemer!

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 20-06-04 11:10

Hello :)

Har hørt noget med at hvis man skal købe bærbar er de godt hvis processoren er en cerintino.

Mvh KoL

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 20-06-04 11:12

Øhhhh Martin.
Kan du ikke lige forklare den øverste linie, du skrevet. Jeg forstår den ikke helt.

MVH

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 20-06-04 11:33

LOL, ja det er hvis fejlformuleret...heheh

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 20-06-04 11:34

jeg kender ikke fabrikaten men på papir ser du da godt nok ud?

men du skal også huske på om den er god nok til det du skal brugen den til og hvad krav du vil stille til en computer

Accepteret svar
Fra : Hondaen

Modtaget 100 point
Dato : 20-06-04 11:40

Jeg ville sige, at du sagtens kan få en lignende til samme pris, men i et kendt mærke. Desuden vil jeg anbefale, at du tegner en af butikkernes uheldsforsikring - normalt er jeg ikke for disse, men ved af erfaring, hvor ofte lige præcis bærbare falder på gulvet - jeg havde tegnet en af de forsikringer og fik 7000 til at købe en ny for (det var min gamle bestemt ikke værd), min kæreste havde ikke og ærgrer sig nu...Jeg har nu en hp og er superglad for den...
I øvrigt ville jeg til enhver tid foretrække en bærbar - de er så hurtige nu, at det ikke er et argument for at købe en desktop.

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 20-06-04 11:43

En ting forresten - mange af de nye bærbare har ikke diskettedrev, men du kan jo altid bruge en memorystick i stedet...Men hvis det er vigtigt for dig kan du ofte købe et tilhørende diskettedrev...

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 20-06-04 11:45

sry!

Der skulle stå stationær i stedet for bærbar!

Sorry!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-07-04 07:15

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 29-07-04 10:08

også hvis jeg ikke føler det er besvarret???

Godkendelse af svar
Fra : jjn31

Dato : 25-02-06 12:56

øhh, mon ikke det er på tide at få afsluttet dette..Tak for svaret Hondaen.