/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hjælp til at unlocke Siemens CF62
Fra : thomasbh
Vist : 498 gange
120 point
Dato : 20-06-04 09:26

Er der nogen der kan hjælpe mig med at unlocke en Siemens CF62,skulle kunne klares uden brug af kabler.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 20-06-04 10:32

så vidt jeg ved skal den unlockes med kabel og noget udstyr

du kan finde en unlocker på www.dkunkock.dk

hilsen
bjarne
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : thomasbh

Dato : 20-06-04 16:58

Jeg har spurgt mig omkring, men der er ingen der kan unlocke telefonen. Er der nogen som kender nogen der kan ??. Helst på Sjælland.

Hilsen Thomas

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 20-06-04 19:46

udstyr er bestil forventer at ham jeg arbejder sammen med med dette udstyr har det hjemme om ca 14 dage

desvære bor vi ikke på sjælland
men du er velkommen til at sende telefonen til os

hilsen
Bjarne

www.openphone.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 20-06-04 23:59

Så vidt jeg ved er udstyret lavet men softwaren er stadig under opbygning.. Martech venter på test telefoner..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 26-06-04 16:01

Jeg har forhørt mig med mobilunlock.dk, der har butik i Kbh. De regner med at kunne låse den op i starten af næste uge (uge 27)

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 26-06-04 18:27

Som jeg sagde... Martech er i gang med udviklingen og de udgiver en opdatering så snart de er klar.. Måske i morgen, måske i næste uge...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : thomasbh

Dato : 26-06-04 21:10

Jeg ville blive meget glad hvis der var nogen som kunne fortælle mig hvor jeg kan få unlocket den. Prisen ville jeg også meget gerne have af vide. Mit valg er nu at jeg skal betale 500,- kr. for at få unlocket den, og det syntes jeg er lige i overkanten. ( Igennem Telia ). Så jeg håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig.

Til Laksepote er det helt sikkert at de kan unlocke den i næste uge.

Hilsen Thomas.

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 27-06-04 13:02

Jeg har efterhånden ringet til mange. Ham her siger, at han har fået softwaren, men mangler at teste den. Jeg skal nok give besked, når han kan klare den

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 27-06-04 21:28

Dette er taget fra en af de førende inden for siemens ....
----
everybody need this update, but nobody wants to send us sample phone for tests...
if you want - just send us sample phone for test.
We'll send you back phone after tests.
if somebody has these phones - please contact us.
----
Så mon ikke snart der er en på vej?? Er der nogen som er frisk på at sende deres telefon over til dem til at få udviklet software er i velkommen til at kontakte mig!'
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : kramer31

Dato : 07-07-04 17:59

G'daw hello.dk/Dan. Hvor, og hvordan kan du kontaktes? Jeg er da måske nok frisk på at sende min Debilos afsted, men hvilke garantier er der?

Kramer.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 07-07-04 18:32

hej krammer31
du kan kontakte helloo./ Dan
på denne adresse www.helloo.dk
her finder du nogler forskelige adresser til ham og hans butiker
så vidt jeg ved er dan på ferie

hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : kramer31

Dato : 08-07-04 21:01

Kramer med 1 m. Bare for at spille hysterisk. Men m.h.t. at kontakte ham via hjemmesiden, så synes jeg ikke lige jeg kan finde noget/nogle punkter der henviser til kontakt. Er det bare mine linser der trænger til udskiftning?
Men derudover er der så nogen derude (eller er det derinde?) der ved hvornår CF62 kan unlockes?

Kra!M!er.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 08-07-04 21:15

sådan finder du frem til helloo www.helloo.dk
klik på firmaprofil
klik på hvor finder du os

vi ved ikke med 100% sikkerhed hvornår
men forventer en løsning inden for 3-4 uger

Hilsen Bjarne

Accepteret svar
Fra : bananclaus

Modtaget 120 point
Dato : 09-07-04 10:32

Til krammer31

Du kan sende telefonen til mig hvis den skal låses op med det samme. Du finder alle oplysninger på
www.unlock-experten.dk

Hilsen

Claus

Godkendelse af svar
Fra : thomasbh

Dato : 09-07-04 11:55

Tak for svaret bananclaus.

Kommentar
Fra : vraciu

Dato : 06-12-04 03:43

openphone_unlock siemens cf62