/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T300 versus T68i
Fra : jesper43
Vist : 388 gange
140 point
Dato : 20-06-04 00:01

Jeg har en sonyericsson T300, men ville egentlig gerne have en T68i. Er der nogen grund til at skifte ? Jeg har ikke brug for bluetooth eller andet data"fis", har mest købt den pga. det er en tri-band, samt den kan optage lyd, vække fra slukket tilstand, og andre lign. funktioner.
Er der nogen som har erfaring med begge telefoner ? Hvilken er bedst efter din mening ? Holdbarhed, funktioner, o.s.v. ?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-06-04 00:38

i sted for en t68i så giv de sidste peng for en t-610 du får mere telefon for penge og t-68i er også ved/udgået den vil du blive glader for

Kommentar
Fra : Zypres

Dato : 21-06-04 13:55

T68i er klart den mest holdbare, farveskærmene er ens, det er de samme funktioner men jeg ville vælge en t68i for den har det mest eksklusive look... men jeg er enig med thyfoon i at du hellere skulle få en T610 den er ekstremt billig for tiden og den har en farveskærm der er præcis 253,90625 gange bedre(hæ, hæ)end både t300 og t68i