/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Illustrator CS
Fra : food_life
Vist : 374 gange
200 point
Dato : 19-06-04 07:11

På cd'en til Illustrator CS ligger der en masse Clip Art til programmet. Hvordan installeres de, således at man fra programmet kan se små billeder af Clip Art'ne?

MVH

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 19-06-04 14:21

Hvis du har købt CDèn lovligt, har du også et licens nummer, og har ret til gratis at ringe til support.:
http://www.adobe.dk/support/main.html
Ellers kan du hente flere clip art på: http://graphicssoft.about.com/od/illustratordownloads/
Har du set efter om dine Clip Art ikke allerede er installeret på din computer, og altså ligger inde i et bibliotek som er oprettet, du kan jo i start søg alle filer og mapper, her kan du skrive navnet på et af clip arten, eller lede efter endelsen på de clip art som Illustrator har: *.endelse
Jeg mener også der er en gennemgang af programmet, i start alle programmer: Adobe(Eller lign)
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 14-07-04 11:40

Tak for svaret pallebhansen.