/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
6600 eller e700???
Fra : TariLiex
Vist : 522 gange
225 point
Dato : 17-06-04 21:34

Hej

Endnu en gang er jeg i et dilemma... Har fået tilbudt at bytte min samsung e700 til en Nokia 6600....

HVAD SKAL JEG GØRE? Nogle der kan fortælle gode/dårlige ting om 6600....

Hurtigt

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 235 point
Dato : 17-06-04 21:54

Jeg ville helt klart bytte.... Der er så mange ting der taler for Nokiaen, har kun hørt positvt om den. Men Den er lidt stor sammenlignet med Samsungen.
Men hop ind her og sammenlign...
http://www.nokia.com/nokia/0,8764,33211,00.html
http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/GSM/MobilePhone_GSM_SGH_E700.htm

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 17-06-04 21:57

har sammenlignet... men producenterne skriver jo aldrig de dårlige ting...
Jeg er nervøs for den er for stor til at have i lommen??

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 17-06-04 22:17

Nej du kan sagtens have den i lommen....

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-06-04 00:00

Se kommer da an på hvad du forlanger af mobilen, flere funktioner?, lettere at betjene?, og sådan kunne man blive ved. Hvis det er prismæssigt, ja så er det da blot at sammenligne priserne, men er det det der tæller?, DEN ENESTE DER KENDER DIT BEHOV ER DIG. Men har du overhovedet tænkt på hvorfor dan anden vil bytte?

Der er et godt råd der siger, at er man i tvivl, så lad være. Og den mobil du køber i dag, kan du næsten få smidt i hovedet om et år.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 19-06-04 15:13

Sys helt klart at du ska vælge og bytte!

f.eks. kan du downlad programmer til 6600 og, TjaaaaaaaaH... den ka sq mere :D

//Evil_Bong\\

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 19-06-04 16:50

Jeg har sagt ja tak til at bytte.... regner med den kommer tirsdag.... grunden til han vil bytte er fordi hans kone ikke ville have den da den var for stor... ældre mennesker som er ligeglad med hvad den kan, skal bare ringe fra den....

Pris mæssigt ligger de på det samme, men jeg tror ikke nokia'en falder så meget i pris da den henvender sig til forretningsfolk mest....

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 20-06-04 17:33

Hey der.

Jeg har ejet en Nokia 3650, som har samme software som N 6600 har. jeg hade 500 programmer 1000 spil 16000 ringetoner.
Ja det var sjove tider. Har også personligt prøvet N 6600.

MEN, Nokia er noget billig plastik lort. går nemt i stykker. Nokia er bagude med kvalitet.
De kan ikke følge med mere. Undskyld, men jeg tror at du har lavet en dårlig bytte handel.
Men selvfølgelig det er jo også smag og behag. Men nu du spørg!

Jeg er en stolt Samsung E700 ejer, og har aldrig haft en bedre mobil. Og jeg har ejet mange mobiler.
Jo måske Samsung sgh t100 er nok også en af de bedste mobiler jeg har haft. Det er nok også derfor jeg valgte
Samsung igen.

Men Held og lykke med din nye mobil.

Mvh Jesper Hansson.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 20-06-04 19:26

Ja det er jo smag.... Det er der med en dårlig oplevelse husker man bedre end en god... Jeg har kun haft gode oplevelser med Nokia, kan godt li at man selv kan "bestemme" så mange ting... sms toner osv. Det er træls med E700 at man ikke kan få ekstra sms toner og at alle lydene ikke kan tages af...

Men regner med at få den anden imorgen... Glæder mig og håber ikke jeg fortryder..

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 20-06-04 20:37

Ok jeg var også glad for mine Nokiaer. men jeg har bare meget bedre erfaring med Samsung.
Sony Erikson f.eks.
28s, kunne ikke tåle lidt fugt, fra lommen når jeg arbejdet.
t610, langsom menu. den havde også software problemer, gik ud hele tiden og gik kold.
NOKIA jeg har haft et par nokiaer også:
3210 nok den beste nokia jeg har haft.
3310 har altid haft software problemer, så som kunne ikke tage en dobbel besked, småting.
3650 Plastik lort, og den brandte et 64mb SDkort af.
3510i ved ikke hvorfor jeg købte det lort.
6610i software problemer slukked af sig selv.
5210 kunne ikke altid få forbindelse til nettet.
8210 displayet gik ud hele tiden. batteriet holdete ikke lang tid, den gik ud hver gang man snakked med nogen.
Samsung sgh t100 ingen problemer.
Samsung sgh e700 ingen problemer. endnu! har kun haft den i 3 uger.

Det er derfor jeg valgte Samsung.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 20-06-04 21:52

har både haft 3210, 3310 og 3510i... aldrig problemer....

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 07-07-04 20:37

Husk at lukke dine spørgsmål....hey

Godkendelse af svar
Fra : TariLiex

Dato : 07-07-04 21:17

Tak for svaret TQsen.