/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Molokyle - kan du tilgive lidt pointsnyd
Fra : emesen
Vist : 393 gange
20 point
Dato : 17-06-04 18:49

Molokyle - kan du tilgive mig at jeg snød dig for 30 point.
Jeg luskede mig til nogle point som jeg ikke fortjænte.
Men det var altså fristende, lige at gafle lidt point på en bluf-kommentar.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-04 18:51

Hovsa - det var her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/43218
Emesen,

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 30 point
Dato : 17-06-04 19:08

emesen -> Du kan da prøve at gafle nogle flere her : http://www.kandu.dk/dk/spg/43217 (Du VOVER at gætte )

Det med point går til en 'fusker' er ikke noget nyt. Jeg bliver da 'snydt' så tit ...ellers ville jeg jo også være nr. 1 på 'score boardet' : http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp

[hør] Det skal du såmen ikke ligge søvnløs over emesen. Iøvrigt har jeg da selv fået point på et kvalificeret gæt som dit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 19:14

Jeg har nemlig tænkt mig at fejre Skt. Hans Aften hos mango, såfremt økonomien strækker

Hvem ved; måske jeg også får hilst på min nye 'net kæreste' creamygirl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-04 19:22

Scoreboardet - der kan jeg da ikke se dig - men det er nok fordi jeg kun har visning på de første 7.

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 17-06-04 19:41

Hallo, det var altså mig det gik ud over, jeg tror jeg opretter et spørgsmål til molokyle

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-04 19:44

Soenne > du har tabt dine point under alle omstændighedder.
Det her drejer sig om en kommentator der mistede vigtige 30 point.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 19:48

Soenne -> Det behøver du da ikke. Istedet kan emesen fortælle mig, hvor lang der er fra Århus til Hundslund på cykel (..ikke noget med motorvej )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 17-06-04 20:03

Så skal han dæ... selv cykle turen og checke efter.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 20:07

Soenne -> Ja... gør det emesen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 20:08

emesen -> Du kan jo hente mig på vejen og kører mig derover i Volvoen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 17-06-04 20:10

Ifølge krak er der 33,4 km, så vi skal mindst have et gennemsnit på 10 ture, hvis han nu cykler godt, tror jeg han kan nå det på ca. 17 timer, så skal jeg gerne levere et regneark til ham, der kan regne snittet ud

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-04 20:13

30 km = 1 time på cykel (1958) uden pauser.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-06-04 20:16

Hvor i al danmark ligger Hundslund ???
Kan man overhovedet cykle dertil?

I øvrigt er der kortere end om natten.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-04 20:18

Jeg har solgt min gamle (1966) Volvo m/lad for et par år siden.

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 17-06-04 20:18

>ellebye. Det ligger 33,4 km fra Århus !!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 20:23

Soenne -> Takker, men jeg fik svaret af emesen andetsteds, selv han påstod at jeg kunne trampe ruten på 33 min.

Der vil du også kunne læse mit bud på transport tiden : http://www.kandu.dk/dk/spg/43217

<7MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-04 20:24
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-06-04 20:25

emesens eget bud på tiden er en næsten nøjagtig kopi af mit eget estimat. Blot har emesen ændret årstallet for at skjule fupnummeret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-06-04 20:42

Ellebye................syd for Aarhus.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 17-06-04 21:03

Tak for svaret molokyle.