/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvor meget er min Maxi KL værd?
Fra : Viktor_PM
Vist : 508 gange
61 point
Dato : 16-06-04 21:49

Hej alle sammen!

Jeg vil nu sælge min puch. Men jeg ved ikk hvor meget jeg kan forlange for den. I kan se den her: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12098

Hjælp mig!! Hvor meget er den værd?

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 16-06-04 22:01

hej victor... mon ik den er ca 2500 værd måske 3000...

Accepteret svar
Fra : permaler

Modtaget 71 point
Dato : 16-06-04 22:13

Hej! den ser da' meget pæn ud! men jeg tror det er lidt urealistisk at få 3000kr for den! (uden at fornærme dig).
jeg vil sige mellem 1700-2300kr. efter som der jo mangler bagabære både for og bag! der er ikke så meget efterspørgelse på maxi'er mere. du kan måske osse få lidt mere men så kan det jo osse ta' lidt tid med at sælge den.
jeg vil foreslå dig evt at sætte det på auktion på qxl. med en mindstepris. (der har jeg selv solgt et par stykker og de når lige et par hundrer kr mere op i pris

Kommentar
Fra : permaler

Dato : 16-06-04 22:14

ups. havde ikke set at du har de dele jeg skrev der manglede. så vil jeg sige melle2000-2500kr.
mvh

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-06-04 22:59

Hej wictor du kan sikkert få et par tusser Prøv www.salgspladsen.dk det er gratis for både dig og køber Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-06-04 23:01

Nå så her da http://salgspladsen.com/

Kommentar
Fra : bellis8

Dato : 17-06-04 03:00

Jeg har lige købt en næsten magen til den gav jeg 2800 for.
mvh Tommy

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 17-06-04 12:25

Tark for alle svarene.

Jeg havde ellers tænkt mig at sætte den i gulgratis. Men problemet er at jeg er på arbejde der om morgenen... Surt! Kan jeg få mere for den, hvis jeg sætter for og bag-baggagebære på, og tager nye billeder og liugger dem ind på qxl eller salgspladsen?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-06-04 01:05

Måske du kan da altid prøve ,så må du sætte den ned hvis du ikke bliver kontaktet
Hav en god Nat/dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-06-04 20:13

Noget nyt

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 14-09-04 14:47

Tak for svaret permaler.