/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
PHP Editor
Fra : Noris
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 15-06-04 23:13

Er der en der kan hjælpe en nybegynder indenfor PHP programmering med et forslag
til en editor, hvor man kan skrive og teste de første ting man vil forsøge sig med.

På forhånd tak - Venlig hilsen
Noris

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 15-06-04 23:49

du kan prøve denne adresse http://www.chami.com/html-kit/ der forskelige moduler til php programering samt sql moduler til dataforespørgsel men det er også en formidabel html editor
jeg bruger den selv

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-06-04 01:16
Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 16-06-04 01:25

Jeg glemte en, det er TSW webcoder den fås her og er gratis,
http://www.tsw.dk/download.php

((bentjuul

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 16-06-04 07:42

Jeg havde også et problem med at finde en god edtior til bruge.. men så fandt jeg engang notepad++ hvor næsten alle programmering sprog er indlagt.. og så virker det som en notepad

http://sourceforge.net/projects/notepad-plus/

+ det er opensource..

Kommentar
Fra : Noris

Dato : 17-06-04 19:48

Hej igen -
Tak for svarene til mit spørgsmål - jeg har kigget lidt på de forskellige editorer, men har nok
ikke forudsætningerne for at vælge den rigtige fra starten.
Jeg har valgt at starte med TSW Webcoder som er dansk og gratis, og kan så senere vælge
en af de mere avancerede.
Jeg vælger bentjuuls svar, men siger også tak for hjælpen til poul_from og snortop.

Venlig hilsen
Noris.

Godkendelse af svar
Fra : Noris

Dato : 17-06-04 19:50

Tak for svaret bentjuul.