/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kusadasi
Fra : catrinebrink
Vist : 397 gange
25 point
Dato : 15-06-04 18:16

Jeg skal til Kusadasi med en veninde i august måned. Er der nogle der har været dér? Hvad synes I om stedet? Er der noget man bare må/skal opleve?

Venlig hilsen

Catrine Brink

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 15-06-04 18:28

Hejsa Cathrine ........... Jeg har været i Tyrkiet hvert år siden 1995 - og udviklingen derned er steget i takt med turismens indtog.
du kan stadig finde dejlige små byer der til en hver tid vil slå dine vildeste drømme i service og tyrkernes "behage" interesse, men du skal vide at tyskerne også har fundet frem til denne skønne by som Kusadasi er.
Først kan det siges at du/I skal tage ud af byen til nærmeste strand - nærmeste strande er Ladys beach og long beach.. der kan man komme til med dolmussen.. for få kroner. Stranden i kusadasi er IKKE god.. den er stenbelagt og der flyder små "ting " rundt i vandet ..
nattelivet er perfekt, bor i i midt byen så er det dog en del "nattelyde" men det kan nu også være meget hyggeligt.
Hvis I er til guld ........... så er det stedet.. men tjek lige guld priserne hjemmefra. - de er meget ærlige i de små butikker så I skal absulot ikke går for de store "KÆDER" som bureauerne anbefaler.
Sidst men ikke mindst så tag på bådtur ........... det er bare super og i ser en masse andre dejlige strande.
Masser af gode rejse tanker til Jer
Knus CatMoll*

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 15-06-04 18:32

Glemte lige noget... billigt vin.......... billigt mad......... billige briller.. og man kan komme til en optiker læge først, jeg har selv købt 6 par briller dernede det er 1/3 af prisen herhjemme. Jeg fik tjekket synet herhjemme bagefter og det stemte med det som optikkerlægen havde skrevet.

Ps: Iår tager jeg og sønnen til Bitez... for 3 gang.. det er bare et herre godt sted *
Knus CatMoll