/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
folies bugalows på korfu
Fra : lilleli
Vist : 1252 gange
100 point
Dato : 15-06-04 17:58

Vi skal måske til korfu - men er der nogen der kender folies bungalows på øen - det er et hotel som århus charter har...????
Vi er en familie med en datter på 6 år - og formålet er selvfølgelig at slappe af og nyde det - men det skal også være noget for vor datter...
Vi har aldrig rejst med Århus Charter - og det er lidt begrænset med information på deres hjemmesider - så al info modtages gerne....

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 16-06-04 06:03

Jeg har ikke rejset med Aarhus charter, men det har min kone, og det er ikke sidste gang hun gør det.... også til Corfu

hilsen Colin...

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 100 point
Dato : 16-06-04 06:20

lige lidt læsning om korfu

http://www.aerenlund.dk/korfu/

Kommentar
Fra : return

Dato : 16-06-04 06:22

glemte lige at sige at jeg hele to gange har rejst med århus charter men bare ikke lige til korfu og har været mere end tilfreds hver gang det er et meget godt selvskab så det kan i sagtens gøre

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 16-06-04 09:29

hej return - tak for linket - jeg havde selv set denne side - som i øvrigt er helt fantastisk - sikke en flot hjemmeside... - jeg var mere interesseret i at høre om nogen med børn har besøgt stedet og hvad deres indtryk er - og også om hvordan lejlighederne og faciliteterne er...
pft.

Kommentar
Fra : lulululu

Dato : 12-07-04 13:57

Hej Lilleli
Jeg har rejst med ÅC mange gange, og JA det er det bedste rejseselskab man kan tænke sig. Jeg har ikke boet på Folies på Korfu, det har mine forældre. De fortæller at selve stedet er skønt. God og billig mad i restauranten, Rar dansktalende hotel ejer - der også er kok og underholder gæsterne om aftenen. Mine forældre fortæller at selve lejlighederne er OK. Min mor syntes at det var svært at lave et helt aftensmåltid med få køkkenredskaber der var. Men som sagt er restauranten jo billig og god! Folies ligger i et industrikvarter og derfor er det "nødvendig" at tage bussen ind til byen/stranden. Mht. din datter på 6 år tror jeg ikke i skal forvente så meget andet end poolen desværre - man kan jo håbe på at der er andre børn med på den alder. Men jeg syntes da at du skal ringe til ÅC, de vil sikkert med glæde svare på alle dine spg.
Håber i får en god ferie....Vi har faktisk overvejet at tage derned i uge 34....
Mvh Lulu

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 13-07-04 11:35

hej - ja så har vi været afsted - og jo århus charter er ok - men absolut ikke noget ekseptionelt... tre guider der var helt grønne - vidste meget lidt om øen - historie og generelt info.Jeg tror jeg havde læst meget mere om øen inden min afrejse fra DK. Follies er et rimeligt sted - men det er meget enkelt og simpelt.... men værten og hans kone var venlige og meget hjælpsomme. Dejlig have og pool - men der blev kun gjort rent i vandet en gang i ugen - og man spoolede end ikke rundt om pollen..... Det var lidt ulækkert. Stedet var måske nok lidt for meget en dansk koloni - og det er ikke lige det vi søger når vi er på ferie - men selve corfu var helt vidunderligt. Men jeg llukker spørgsmålet og takker for indlægene...
mvh
lilleli

Godkendelse af svar
Fra : lilleli

Dato : 13-07-04 11:35

Tak for svaret return.