/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hjælp med PHP Login, mulighed for at ste~
Fra : djkassen
Vist : 326 gange
200 point
Dato : 15-06-04 17:47

Jeg er lidt grøn indenfor dette område men har læst diverse tester og føler mig klar til at lave min første hjemmeside i PHP og HTML.
Hvordan laver man en PHP login hvor de først skal registre sig og hvor de senere kan logge ind med brugernavn og password.

Når de er logget ind skal de have mulighed for at give karakterer til nogle billeder jeg uploader efter 1-10 skalaen.

Findes der også scripts til rammer ?

Håber der er en eller flere der har et par scripts så jeg kan bruge

Kommentar
Fra : djkassen

Dato : 15-06-04 17:48

Bruger Dreamweaver MX 2004

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 15-06-04 18:03

Her er et forum om php og et spørgsmål om login hvor du finder flere mulige løsninger.
http://www.php.dk/viewtopic.php?t=31

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-04 18:25

Her er også en udmærket side om php http://www.phpuniverset.dk/ og her finder du en manual på engelsk http://dk.php.net/manual/en/

//bentjuul

Kommentar
Fra : djkassen

Dato : 15-06-04 21:40

Den der finder scripts til de 2 eller bare til bedømmelserne får alle pointene
Når de er logget ind skal de have mulighed for at give karakterer til nogle billeder jeg uploader efter 1-10 skalaen.

Findes der også scripts til rammer ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-06-04 22:01

Der var flere logins script i de links der er lagt. Jeg kunne såmænd godt ha' lagt koden herind, men den er ligeså nem at hente i de links.
Jeg smutter fra dette spørgsmål.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : djkassen

Dato : 15-06-04 22:16

Tak for svaret bentjuul.