/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
PUT AND TAKE/CAMPING
Fra : lause33
Vist : 2493 gange
50 point
Dato : 15-06-04 12:24

Er der nogen som kender til en fiskesø hvor man kan overnatte i hytte el. evt med telt???
Jeg gider ikke en decideret campingplads med 1000 skrigende unger som render omkring søen... men et stille roligt sted helst i jylland.....

Kommentar
Fra : biotopp

Dato : 15-06-04 12:36

Hej
Her er der en liste over nogle af de mange p&t vande der i lille danmark. Du kan klikke vidre og læse om de enkelte vande
MVH
Topper

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 15-06-04 12:38

www.put and take .dk er en klomplet liste over havd du søger

hilsen ib

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 15-06-04 12:39

hejsa igen det hedder selvflg. put and take dk.
ib

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-06-04 12:42

Hessellund søcamping. Hessellundvej 10 7440 Karup J

Kommentar
Fra : lause33

Dato : 15-06-04 12:44

tak for svarene, men jeg har faktisk prøvet www.putandtake.dk synes ikke rigtigt de beskriver stederne med overnatningsmuligheder særlig godt. Måske man bare blir nødt til at tage chancen........

Hvad fanger bedst i sommervarmen i sådanne søer??

Lause

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 15-06-04 12:45

Hmmm..... Jylland kan jeg ikke lige hjælpe med på stående fod, men Ørslev Ørredvand på sjælland kan jeg hjælpe med. Dette sted er utrolig flot og behageligt. Jeg ved at de har hytter, som de lejer ud. Og jeg mener ikke at de er så dyre.

Ørsted Ørredvand er forøvrigt et meget anerkendt sted for lystfiskere. Det ligger ved Roskilde....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-06-04 12:47

De fleste steder er der ikke overnatning. Det er fordi der så skal være tilladelse til at det bliver betragtet som en campingplads, og det er nok for kompliceret for en der bare vil drive en put&take.

Accepteret svar
Fra : ib2650

Modtaget 60 point
Dato : 15-06-04 13:04

lause

prøv denne og søg der findes masser af overnatningsmuligheder

www.kvistholm.dk

hilsen samt knæk og bræk
ib

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-06-04 13:08

Salg af fisketegn og fiskekort. Information om overnatning, grejbutikker, guideservice, bådudlejning, turbåde til havfiskeri med mere kan du finde på denne side http://www.angling-eastjutland.dk/dk/index.htm

Her er en side fra Esbjerg, men der er også camping, det ser hyggeligt ud http://www.ribehoej.dk/Hytter.asp

Godkendelse af svar
Fra : lause33

Dato : 15-06-04 13:17

Hej Ib, tak for det, det ser sku godt ud!!!

Har du nogen erfaring med P&T i sommermånederne, hva faen bider de på??

Lause

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 15-06-04 13:21

lause jeg er mest til fluer men mindre spinnere kan sagtens bruges fluer efter årstiden
god tur.

ib