/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Ferielejlighed Gran Canaria
Fra : ahj
Vist : 2862 gange
220 point
Dato : 15-06-04 02:04

Er der nogen der har - eller kender nogen der har en lejlighed vi kan leje fra den 2/2-2005-5/3-2005 på Gran Canaria? Helst i Puerto Rico, Patalavaka eller Arguineguin. Behøver kun 1 soveværelse (eller måske en studio-lejlighed). Er et stille og roligt ægtepar i 60érne.

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 15-06-04 08:43

http://www.canariposten.com/annonse/maracaibo/apr.htm
prøv denne side der skulle du være heldig
hilsner fra
Gran Canaria

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 15-06-04 08:52

2 roms leilighet

--------------------------------------------------------------------------------

Areal Soverom Bad Terrasser

Tilgjengelig Kortidsleie
2-4 uker Sessongleie
4-12 uker Langtidsleie
12 uker-
Umidelbart Ja Ja Ja

Område Loma Dos
Adresse Loma Estrella
Type Leilighet
Areal 40 ca
Soverom 1 dobbelseng + dobbel sovesofa i stue
Terrasser 2 En liten privat terrasse og stor felles terrasse
Utsikt Utover Loma Dos, deler av Arguineguin
Parkering Parkering i gate og på oppstillingsplass
Vann og strøm Ja Inkludert

Leie pr mnd Spør
Beskrivelse Moderne og flott anlegg i høy standard i gangavstand til Arguineguin sentrum og stranden.

Oppvaskmaskin og vaskemaskin med tørk.
Ekspresso kaffemaskin. Sykkel.

Leiligheten har innlagt ADSL. 2 Portabel solsenger (som kan tas mred på strand) og 1 portabel solstol.

Privat terrasse med 2 bord og 4 stoler.

Formiddagssol til kl 14 på privat terrase, til kl 18 på felles terrasse.

Anlegget har 20 solsenger for felles bruk ved basseng.

Felles svømmebasseng.

jeg kan finde en masse men du skriver ikke om prisen og betalingsmåden ?

hilsner fra syden

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 15-06-04 14:53

Tak for dit svar. Som sagt gerne i Puerto Rico, Patalavaka eller Arguineguin området. Ca. €500 - €800 for en måned. Hvordan kommer man i forbindelse med den lejlighed du skriver om? Hvad koster den?
Venlig hilsen fra
Nordboen

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 16-06-04 00:41
Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 16-06-04 00:42

jeg bor fast hernede så er der noget jeg kan være behjælpelig med skriv igen

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 16-06-04 01:23

Tusind tak for din venlighed. Vi har en søn og svigerdatter som er ved at bosætte sig på Gran Canaria og så vidt jeg i dag har fået at vide bliver det i Puerto Rico de bosætter sig. Vi regner med at skulle derned fra 24/10-20/11 og igen 2/2-05 - 5/3-05 og det ideelle for os vil jo nok være en studio-lejlighed i Puerto Rico, men alt hvad jeg finder de forskellige steder er kun til langtidsleje, så hvis du ser eller høre noget må du meget gerne sende en mail til a.hyttel@jensen75.fthmail.dk. Hvor bor du selv? Endnu engang tak for din venlighed.

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 16-06-04 08:16

Jeg bor i Tauro.Jeg har en god ven hos Norsk service der kan du måske være heldig med at finde en korttids. Firmaet hedder Norsk service

Husk at acceptere mit svar (hvis det er tilfredsstillende) så jeg får lidt point

Accepteret svar
Fra : meyerbeyer

Modtaget 220 point
Dato : 16-06-04 08:19
Kommentar
Fra : ahj

Dato : 16-06-04 13:00

Hej meyerbeyer! Jeg har været inde på alle de steder du anbefaler mig, men der er stort set kun langtidslejemål (mindst 3-6 måneder). Samtidig syntes jeg ikke jeg har lyst til at leje gennem en ejendomsmægler, da de tager 1 mds. husleje i kommision, så reelt kommer vi til at betale dobbelt husleje! Jeg er blevet anbefalet at sætte en annonce i "canariposten" så slipper man for kommision.De korttidslejemål der er koster mere pga. kommisionen end hvis man lejer en lejlighed direkte på et hotel dernede (har venner der gør det). Grunden til, at jeg ikke har accepteret et svar endnu er at jeg håber der kommer en privat udlejer på banen. Så hvis du skulle "falde over" en privat udlejer så ville jeg blive glad.

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 16-06-04 13:02

ok

Godkendelse af svar
Fra : ahj

Dato : 18-06-04 00:57

Tak for svaret meyerbeyer.

Kommentar
Fra : jef123

Dato : 12-09-04 13:42

Kan nogen hjælpe os med en eller flere ferielejligheder i Puerto de la Cruz?
Vi er 10 personer, fem par som gerne vil til Tenerife i julen i år. Vi kan rejse efter den 21-12.

Kommentar
Fra : meyerbeyer

Dato : 12-09-04 14:59

Du må hellere stille svaret i et nyt forum. Desvære kender jeg kun til Gran Canaria