/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
TVILLINGEKLAPVOGN
Fra : laukesmor
Vist : 1931 gange
20 point
Dato : 13-06-04 21:21

Jeg leder efter en tvill.klapvogn med "skillevæg" imellem sæderne. Jeg ved at der findes en Simo Bertini og Basson + måske flere, men er der nogen der har erfaringer med nogle af disse vogne ? Har haft en Basson enkeltbarnevogn til min første søn og den rustede og falmede MEGET hurtigt... Der kan selvfølgelig være sket meget på 4 år, men håber på at der er nogen herinde som kan hjælpe mig.
Hilsen
susan

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 13-06-04 21:41

Hej Susan
Jeg vil anbefale dig, at købe en EMMALJUNGA classic(eller anden...) Den er så nem og behagelig, med grove dæk og indbyggede seler. Vores tvillinger er 22 mdr. og jeg har brugt den siden Påsken 2003. Har været så glad for den...
Mvh Karina Brinkløv

Kommentar
Fra : laukesmor

Dato : 13-06-04 21:52

Jeg har en classic nu.
Jeg har brug for en med skillerum imellem og det er der ikke i den.
Hilsen Susan

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 13-06-04 21:59

nÅ, MEN
SÅ HEDDER MIN ikke CLASSIC...
NU KAN JEG IKKE HUSKE HVAD DEN HEDDER, MEN DER ER SKILLERUM/SEPERATE SÆDER!
MVH KARINA

Kommentar
Fra : laukesmor

Dato : 13-06-04 22:28

Har du ikke et billede jeg kan se. Vi skal snart på ferie, så jeg er ved at blive desperat.
ER det en Emmaljunga du har ? Jeg har nemlig ikke set dem med skillerum !
hIlsen Susan
susan.kenneth@privat.dk

Accepteret svar
Fra : glow

Modtaget 20 point
Dato : 11-09-04 21:42

Hej

Vi har en Graco Duorider, a la paraplyklapvogn. Den har skillerum og det vi glade for da vores drenge tager hinandens sutter osv når de skal sove.

Godkendelse af svar
Fra : laukesmor

Dato : 11-09-04 21:51

Tak for svaret glow. Jeg endte med at købe en Basson klapvogn. Den er BRED og helt ok at komme omkring med.