/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor finder jeg driver til kortlæser
Fra : wiking
Vist : 1322 gange
350 point
Dato : 13-06-04 21:00

Har en kortlæser fra Mr.PLATINUM model: UISC3 - hvor finder jeg en driver så jeg kan få kortlæseren til at køre sammen med Windows XP

Kommentar
Fra : kjeldal

Dato : 13-06-04 21:06
Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 13-06-04 21:23

Hej jeg har selv en du skal ikke bruge den driver der er med slet den igen og så sætter du den bare til så går du ind i denne computer der vil nu være 7 drev mere

Kommentar
Fra : wiking

Dato : 13-06-04 21:27

tak for linkene Kjeldal

Desværre virker hverken den svenske eller den tyrkiske, er det mon fordi de "kun" er til Windows 95/98/98SE/ME/2000

Kommentar
Fra : wiking

Dato : 13-06-04 21:32

Hej Henrik7500, så heldig er jeg nu ikke, har haft kortlæseren (der er kun 2 "huller" og ikke 7) i flere år hvor den ved hjælp af en driver fundet på nettet kørte fint sammen med min gamle PC og Windows 95 - nu vil jeg gerne bruge den sammen med min nye PC og Windows XP

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 13-06-04 21:37
Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-06-04 21:50

Eller denne her: http://www.driverforum.com/other5/10714.html
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 360 point
Dato : 13-06-04 22:08

Jeg ved godt du vil bruge din eksisterende kortlæser.
Men jeg købte en i Bilka 100 kr. En lille fyr med indbygget stik (ingen ledning) og den går direkte ind i win2000 og XP (dog er der driver med til 98 og me)
Min er til CF I og II men de har flere typer.
Emesen.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 13-06-04 22:30
Kommentar
Fra : wiking

Dato : 13-06-04 22:39

Det er endnu ikke lykkedes - har ved hjælp af Jettes link fundet den danske importør, der på sin hjemmeside skriver at man bare kan maile til support@gidanagarder.dk hvis man har problemer med deres produkter - så indtil videre tak for hjælpen til Jette / hvis det ikke hjælper så går pointene til Emesen, selv om vi ikke har nogen Bilka her Nordenfjords, så kan det da godt være at en ny kortlæser bliver løsningen.

Godkendelse af svar
Fra : wiking

Dato : 02-07-04 11:20

Tak for svaret emesen.