/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVD-afspiller der tager DivX + underteks~
Fra : Tobster
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 13-06-04 12:56

Hej!

Er der nogen der kender til en billig stationær DVD-afspiller der understøtter DivX-formatet og undertekster? Her tales om undertekster i srt-formatet (SubRip).
Den skal selvgølgelig kunne afspille alle de gængse DivX-codecs...

Jeg har fundet en Denver, men den understøtter ikek undertekster...

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 13-06-04 13:00

Hello.

En mulighed er oxo at købe et gfxkort med tv out. og et kabel der kan nå fra din pc, og så ind til dit tv. der ved kan du se alt det du vil på tv'et, inkl. dvd . hvis du da har dvd i pc'en.

Mvh KoL

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 13-06-04 13:02

Det har jeg, men jeg vil gerne kunne gemme flere film på én DVD....
Sådan en samling fylder jo godt på harddisken...
Det er lidt lettere bare at kunne smide DVD'en i den stationære afspiller og så kører det....

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 13-06-04 13:10

Hmm..
Jeg ved ikke særlig meget om stationære DVD'er.
Men med mindre du selv ripper filmene, og dermed bestemmer vilken codec den skal bruge, så kan det blive et problem, da div. codecs jo opdateres engang imellem. Har dog hørt at man kan få DVD afspiller der kan opdateres via nettet... skulle dog være en meget dyr afspiller.

Mvh KoL

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 100 point
Dato : 13-06-04 14:26
Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 13-06-04 14:41

Jeg synes ikke jeg kan se nogen steder om afspillerne på mm-vision under undertekster på en DivX-film.......???

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 13-06-04 17:06

Hejsa Tobster

Kig lige her.
http://www.dvdpriser.dk/Listproducts.asp?ID=128&Parent=&Producent=307&Max=&Soegeord=&Equal371=&Equal249=&Equal1253=&Equal159=&Submit.x=0&Submit.y=0

Der er de allesammen. Jeg ville mene at Kiss understøtter en hel del undertekster.

MVH

Søren

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 13-06-04 22:42

Denne Scott DVD-afspilelr ser umiddelbart okay ud, og så er den billig!!!!
http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=9504&menu=dvd
Er der nogen der ved om den understøtter srt-undertekster?
Jeg har prøvet at søge efter det, men kan ikke finde noget....

Kommentar
Fra : janinna

Dato : 02-07-04 14:40

hej angående denver ,hvis det er denver 438 dvd afspiller ,har jeg en kammerat der harkøbt en ,og der er lige kommet en opdatering ,så den understøtter subs

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-04 10:31

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 12-07-04 22:49

Hejsa igen

En kiss maskine er måske dyrer end de fleste, men man får kram for pengene, den ædder alle de formater du kan få en PC til at æde, ellers er der altid software opdateringer man kan downloade.

MVH Zufra

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 17-07-04 23:29

Tak for svaret dk.