/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cs film/ hltv
Fra : etdye
Vist : 522 gange
200 point
Dato : 12-06-04 11:48

jeg har lavet en lille demo i counter-strike men jeg kan ikke finde et program ligesom media player eller andre der kan afspille demoen udover counter-strike

hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 12-06-04 11:50

Hvilket format ligger den i???

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 12-06-04 12:23

dem

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 12-06-04 17:03

har aldrig hørt om formatet men prøv vlc - den åbner det meste...

Kan hentes her:

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14738

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 12-06-04 17:44

vlc kunne jeg ikke få til at virke

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 200 point
Dato : 13-06-04 21:36

den er garanteret .dem format... du skal bruge enten geekplay eller sk player til at afspille filen...

geekplay: http://www.geekboys.org/geekplay/download.php?file=GeekPlay-6.0.zip&app=geekplay

sk player: ftp://www.clanbase.com/pub/SKPlayer-1.1.zip

De er stort set ens, men hvis den ene ikke virker så brug den anden!

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 14-06-04 10:54

hey ostemanden tak for svaret men jeg syntes ikke de virker

når jeg trykker på linket kom et nyt vindue op hvor der står
Fatal error: Call to undefined function: query() in /aux1/info/geekboys.org/www/root/geekplay/download.php on line 13

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 14-06-04 12:37

prøv så sk player

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 14-06-04 14:14

det virker ok kender. du et program man kan rediger demoen med f.eks sætte tekst ind eller andet lyd

tak tak for svaret ostemanden/gud hahaha

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 14-06-04 17:02

Før du kan redigere i den, skal du først gøre lidt... jeg anbefaler at du læser denne guide igennem:

http://www.2tm.org/guides.asp?id=11

Du er nået til afsnittet: [3] Klip I Demo

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 14-06-04 19:06

mange tak for linket

tusind tak for alt ostemanden jeg er virkelig glad håber du vinder i konkurancen

Godkendelse af svar
Fra : etdye

Dato : 14-06-04 19:07

Tak for svaret ostemanden.