/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Opgradering af firmware
Fra : chewiedk1
Vist : 395 gange
20 point
Dato : 10-06-02 19:43

Er der nogen der ved hvordan man opgradere sin firmware på en D-link 804 router ??
Når jeg går ind på d-link side så er det kun bin filer de ligger som, og jeg kan ikke fra min version 2.0 opgradere firmware ??

Martin

Accepteret svar
Fra : brianstrate

Modtaget 20 point
Dato : 10-06-02 21:23

Du skal gå ind på ftp://ftp.dlink.co.uk/pub/broadband/di-804/di804_202rc4.zip det er den nyeste firmware

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-06-02 20:54

On Mon, 10 Jun 2002 17:43:11 GMT, "chewiedk1"
<chewiedk1.news@kandu.dk> wrote:

Hej Martin

>Er der nogen der ved hvordan man opgradere sin firmware på en D-link 804
>router ??
>Når jeg går ind på d-link side så er det kun bin filer de ligger som, og
>jeg kan ikke fra min version 2.0 opgradere firmware ??

http://www.dlink.se/support/sdbdetails.asp?Id=51 giver adgang til
v2.01 i en Zipfil. I filen ligger et exe, som du blot kører - resten
sker næsten automatisk.

Vh. Hans