/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Camping i Kolding
Fra : Hoegh
Vist : 641 gange
100 point
Dato : 11-06-04 20:31

Hey
Er der nogle der kender til Kolding. Overvejer at holde lidt feriedage der. Jeg vil gerne kunne kommer til en god badestrand. Er der mulighed for det i Kolding? Eller er der tale om uklart, halvulækkert fjordvand?

Kommentar
Fra : floffy21

Dato : 11-06-04 20:56

hejsa

jeg bor ved kolding, og ville nok vælge evt Hejlsminde Camping (lige uden for kolding) her er en lækker strand :)

http://dkc.baseshop.dk/default.aspx?pageID=395&lang=da

desuden er der ved haderslev Sandersvig camping, mine svigerforældre har lige været på pladsen, og var vilde med den

http://www.dk-camp.dk/default.aspx?pageID=416&lang=en

håber det kunne hjælpe :)

Camilla

Kommentar
Fra : floffy21

Dato : 11-06-04 20:58

Kunne lige se jeg manglede noget, den hedder Hejlsminde Strand Camping

Camilla

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 11-06-04 21:07

Hej.
Er det muligt at ligge på camping i Kolding (Kolding City Camping) og køre i bil til stranden. Altså offentlig strand?

Kommentar
Fra : floffy21

Dato : 11-06-04 21:14

ja der er vonsildcamping, det ligger faktisk i Kolding
http://www.koldingcitycamp.dk/

den er da en mulighed, så er der heller ikke langt til stranden, der er binderup starnd, og i hejls :)

Camilla

Kommentar
Fra : floffy21

Dato : 11-06-04 21:16

de modtager også camping cheque

http://www.campingcheque.dk/dk/campsites_spec3.asp?cmpID=1675

så er det jo også billigt, med mindre det er i juli måned.

Camilla

Accepteret svar
Fra : floffy21

Modtaget 100 point
Dato : 07-07-04 19:29

var det svar nok, eller venter du på flere siden du ikke har udleveret dine point :)

Camilla

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 10-07-04 17:27

Sorry, har lige holdt nogle andre feriedage, så har ikke lige været i nærheden af competeren

Godkendelse af svar
Fra : Hoegh

Dato : 10-07-04 17:28

Tak for svaret floffy21.

Kommentar
Fra : floffy21

Dato : 11-07-04 01:21

det var så lidt, håber du det var til hjælp :)

God ferie
Camilla