/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bedømmer???
Fra : jjhj
Vist : 288 gange
20 point
Dato : 11-06-04 19:21

Hey...

Har lige et spørgsmål....

Hvordan bedømmer man et tip????

hilsen jjhj

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 30 point
Dato : 11-06-04 19:23

Du skal være en af de 5 heldige der får lov til at bedømme. Hvis du er det, er der nogle stjerner i bunden du kan vælge.

"Ved at skrive tips, får kandu.dk opsamlet en hel vidensdatabase, som kan bruges af alle. Det gør det nemmere for alle brugere at finde frem til en løsning på deres problemer.
Hvad du selv får ud af at skrive tips er, at få superpoint, der bliver nemlig valgt 5 tilfældige brugere som læser dit tip, og de får lov at give tippet karakter (stjerner). Det antal stjerner du får for dit tip ganges med 10, og det er det antal superpoint du optjener."

Mordex.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-04 19:24

Hvis du er heldig og bliver en af de udvalgte kan du give mellem 0 og 5 stjerner alt afhængig af hvad du mener om tippet.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-06-04 19:25

Altså, jo flere gange du læser et tip, jo større chance har du for at få lov til at bedømme. Men der skal være andre der læser tippet mellem dine læsninger af det.

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 11-06-04 19:25

1000tak....

vil det sige at du eller jeg eller en helt anden kan blive valgt, til at bedømme???

hilsen jjhj

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-04 19:25

Du får altså ikke mulighed for at bedømme dit eget tip.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-06-04 19:26

>>jjhj JA

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 11-06-04 19:27

oki... tark!!!!

hilsen jjhj

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-06-04 19:27

Som Teil siger, er det ikke muligt at bedømme sit eget tip.

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 11-06-04 19:27

Tak for svaret Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-06-04 19:27

Så lidt......

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-06-04 19:27

Jeg har f.ex. lige bedømt dit tip
frieda

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-04 19:29

Du kan kun bedømme det samme tip een gang.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-06-04 19:31

Du får 10 ledige point for at bedømme et tip.
Så har vi vist fået det hele med.

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 11-06-04 19:31

sejt frieda... hi hi
fed side ik.... eller hva???