/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Blocking af fx searchweb
Fra : Olle_hansen
Vist : 441 gange
45 point
Dato : 11-06-04 15:59

Jeg får den der irreterende searchweb eller lign. ting, der erstatter min forside, laver en bar elelr andet...

Jeg sletter det via hijakthis hele tiden, men det bliver ved med at suse ind på min comp.

Hvad gør jeg for at forhindre det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-06-04 16:02

Prøv at downloade cwshredder hos www.arlet.dk og kør det, og så slet referencerne i hijackthis bagefter

Kommentar
Fra : als

Dato : 14-06-04 09:07

www.spywarefri.dk/forum kan, når forum igen er oppe mandag eftermiddag.