/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
tv out ok.men ingen film ?!
Fra : maskinsnedker
Vist : 622 gange
20 point
Dato : 11-06-04 11:39

jeg har et xfx geforce2 grafikkort med tv out og en trådløs forbindelse til mit tv. jeg kan fint se min pc på mit tv, men når jeg vil se en film via pc får jeg intet billede. hvad gør jeg galt. ps driveren er den sidste nye.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 11-06-04 12:03

det er forde dit grafikkort kun kan gengive 3d grafik på en skærm af gangen og det er den skærm der står som den primær skærm og det er iøjeblikket din pc monitor du skal bare sætte dit tv som den primære skærm så virker det jeg har selv haft samme problem det virker helt sikkert

mvh smut

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 11-06-04 12:56

Har selv lige haft samme problem og måtte søge i lang tid efter svaret - løsningen for os var at sætte et andet filmafspilningprogram til i baggrunden - det lyder totalt åndssvagt, men det virkede. Fandt svaret på eksperten.dk, du kan evt søge der. Vi havde også sat skærmen til som primær skærm, det hjalp bare ikke - men muligvis er Smuts forslag nok...
Mvh Hondaen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-06-04 14:42

bare et forsøg:
sæt den igang i fuldskærm i media player på tvet.(genej i media playder alt+enter)

Accepteret svar
Fra : Taus

Modtaget 20 point
Dato : 11-06-04 16:57

Det er en typisk fejl, og folk downloader forskellige programmer for at få vist fullscreen video, som til tider også lykkes... Men det er altså en hel del lettere at gøre som smut også nævner, sæt din TV-Out (tv-skærmen) til at være primær, og vupti kan du se fullscreen film på tv'et men ikke på computer skærmen. så let er det. :)

mvh Taus
aka Judas.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : maskinsnedker

Dato : 16-06-04 16:05

ingen kommentarer har virket. har hentet tvtool og fået get til at virke den vej rundt. men tak for hjælpen alligevel

Godkendelse af svar
Fra : maskinsnedker

Dato : 16-06-04 16:11

Tak for svaret Taus. det ligner lidt men løsningen var tv tools, og efter lidt nørklen rundt med det prg. kører filmen på begge skærme, og jeg kan skifte på min pc så filmen stadig kører og jeg kan bruge min pc samtidig