/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
globus med internet betegnelse for lande
Fra : polpot
Vist : 637 gange
200 point
Dato : 09-06-04 15:55

hej alle
jeg så engang en dansk designet globus i stål, hvor der i landene stod hva deres internet betegnelse hed.
feks.
danmark= .dk
sverige= .se
get it.

er der nogen der kender den, hva hedder den og hvem forhandler den.
ps.
til 3773 jeg giver point i samme sekund nogle svare

mvh
polpot

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-06-04 18:44

her er dine landekoder
der er også en globus
men ikke i stål

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-06-04 18:45

Og her uden globus:
http://www.keld.dk/webstudie/

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 200 point
Dato : 11-07-04 15:29

Er det @ - Globen du leder efter? For så finder du den på www.excel.dk Klik på [Hjem] og gå til side 4.
Her kan du se den i stor http://www.excel.dk/stor/hjem/6012.htm

Mvh.
dbl

Godkendelse af svar
Fra : polpot

Dato : 12-07-04 16:43

Det var lige netop den,tak for svaret dbl
de bedste hilsner
polpot

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 12-07-04 17:01

Det var da så lidt
Noget du lige skal vide, er at de handler ikke med private, men de henviser dig gerne til en butik hvor du kan købe der vare.

Mvh.
dbl