/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Søger en tegner. (Hjælp)
Fra : supersnegl
Vist : 1384 gange
150 point
Dato : 09-06-04 14:44

Hej.
Jeg søger en god tegner til at tegne to tegninger til et par 2-pindsflag.
Da jeg ikke selv tegner så godt.
Du skal kunne tegne skitsen på computeren.
Så hvis du vil hjælpe mig med det eller kender nogle der vil.
Vil jeg godt høre fra dig.
På forhånd tak
Martin
supersnegl@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 160 point
Dato : 09-06-04 15:10

På denne side chancen nok lidt større.
http://tegnebordet.dk/

Godkendelse af svar
Fra : supersnegl

Dato : 09-06-04 16:06

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 09-04-05 12:17

Hvad er 2 pindsflag,
Jeg har SolidWorks kørende på min computer, et suverænt tegneprog.
Smid en mail på vaerktoejsmager@hotmail.com , og forklar lige hvad det er, så skal jeg svare om jeg tør at tegne det for dig.

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 09-04-05 12:18

HeHe gammelt indlæg,

Kommentar
Fra : jfh00295

Dato : 16-05-05 07:51

Hej med dig! Kører selv med Autocad 3D. så jeg skulle have gode muligheder. Send skitse: Hvis interesse ???. MVH Jim